• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402041307673
  • خبرنگار : 50444

مدیرعامل شرکت برق استان:

۵۲ هزار مشترک برق در خراسان شمالی پاداش گرفتند

۵۲ هزار مشترک برق در خراسان شمالی پاداش گرفتند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: ۵۲ هزار مشترک برق در خراسان شمالی به دلیل کاهش مصرف خود در خرداد ماه امسال، مشمول پاداش شدند که در قبض برق آن ها لحاظ شد.

حسن چاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ۶ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی از طرح پاداش ۲۰ برابری تابستانه این شرکت برای مشترکان خانگی اعمال شد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ مدیریت صحیح مصرف، این شرکت را در گذر موفق از پیک تابستان یاری می کند، ادامه داد: خوشبختانه مشترکان خانگی این شرکت با به کارگیری دستورالعمل های ساده، مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دادند و مشمول پاداش طرح مشوق تابستانه در خرداد ماه شدند.

وی با بیان این که این پاداش بر روی صورت حساب حدود ۵۲ هزار مشترک استان اعمال شده است، افزود: این مبلغ از پاداش صرفا مربوط به صورت حساب خرداد ماه جاری بوده که شامل ۳۰ درصد از مشترکان می شود و در ادامه نیز، همه مشترکان می توانند تا پایان تابستان از این پاداش بهره مند شوند.

چاهی تاکید کرد: در همین راستا شرکت برق استان با ارائه خدمات ۲۴ ساعته، تامین برق مستمر و مطمئن را برای مشترکان فراهم کرده و کارکنان آن از هیچ کوششی در خدمات رسانی بهتر دریغ نخواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی همچنین خواستار توجه سایر مشترکان، به خصوص مشترکان اداری به مقوله مدیریت مصرف به ویژه در ساعات پیک بار شد و تاکید کرد: با توجه به اهمیت بالای گذر موفق از پیک برق تابستان، از همه مراکز اداری استان تقاضا داریم که هشدارهای مدیریت مصرف این شرکت را جدی گرفته و همگام با مشترکان خانگی، یاریگر صنعت برق باشند.

به گفته وی، طرح مشوق تابستانه و اهدای پاداش صرفه جویی به مشترکان کم مصرف تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و مشترکان برق خانگی می توانند با کاهش برق مصرفی از مزایای آن بهرمند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha