• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402041307713
  • خبرنگار : 71610

پزشکان بدون مرز دروغ‌های اشغالگران درباره اهداف حمله به جنین را برملا کرد

پزشکان بدون مرز دروغ‌های اشغالگران درباره اهداف حمله به جنین را برملا کرد

به دنبال ادعای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در تجاوز جنین تنها تأسیسات زیربنایی نظامی هدف قرار داده شده است، سازمان پزشکان بدون مرز با ارائه گزارشی از وضعیت این شهر دروغ پردازی صهیونیست‌ها را فاش کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، کادر سازمان پزشکان بدون مرز در جنین، دروغ بودن ادعاهای مقامات اشغالگر اسرائیل مبنی بر اینکه نظامیان آنها تنها زیرساخت‌های نظامی در اردوگاه جنین را هدف قرار می‌دهند، افشا کردند.

«یووانا آرسنیویچ»، هماهنگ کننده میدانی سازمان پزشکان بدون مرز در جنین در این باره گفت: حملات در جنین تشدید شده است، ما افراد زیادی را دیده‌ایم که از ناحیه سر زخمی شده‌اند و ۳۷ مجروح تحویل گرفته‌ایم.

وی افزود: در حالی که بیانیه‌ها و اظهارات اسرائیلی‌ها بیان می‌کند که آنها فقط زیرساخت‌های نظامی را هدف قرار می‌دهند، این اظهارات آشکارا با واقعیتی که ما شاهد آن هستیم، تناقض دارد، به‌ویژه که آنها گاز اشک‌آور به بیمارستانی شلیک کردند که ما در آن بیماران را درمان می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بلدوزرهای نظامی جاده‌های منتهی به اردوگاه آوارگان جنین را تخریب کردند؛ اقدامی که مانع از ورود آمبولانس‌ها به آن برای مداوای بیماران می‌شود. با وجود حضور بیماران زیاد در اردوگاه، اما تمام راه‌های منتهی به آن بسته شده و آمبولانس‌ها با مشکل مواجه هستند و این درحالی است که این بیماران نیاز شدیدی به مراقبت‌های بهداشتی و درمانی دارند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی امروز (سه شنبه) در بحبوحه اعزام نیروهای کمکی نظامی به ارتش اشغالگر در آنجا و در حالی که گروه‌های مقاومت به دفع تجاوزات ادامه می‌دهند، وارد دومین روز خود شد.

در حمله گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین تاکنون ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ تن زخمی شده‌اند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۳ ۱۰:۳۸

این رژیم قلدرمآب و کودک کش واشغالگر صهیونیستی در طول 70وچندسال اشغال فلسطین مظلوم چه زمانی راست گفته که الآن راست گفته باشد اصل و ریشۀ بقای این رژیم با دروغ پیوند خورده مثل هلوکاست.............