• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1402041308071
  • خبرنگار : 71404

معاون سیما اعلام کرد

تلویزیون از همه ظرفیتش برای جشن ۱۰ کیلومتری غدیر استفاده می‌کند

تلویزیون از همه ظرفیتش برای جشن ۱۰ کیلومتری غدیر استفاده می‌کند

معاون سیما با اشاره به برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری امسال به مناسبت عید غدیر تاکید کرد: از تمام ظرفیت های رسانه ملی برای پوشش این جشن عظیم استفاده خواهیم کرد. رئیس مرکز تولید و فنی سیما هم اعلام کرد: هشت واحد سیار در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری و ۳ عدد کوادکوپتر (ریزپرنده‌ها) و یک بالگرد در این جشن تصاویر هوایی را دریافت می کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نشست هماهنگی رسانه‌ای جشن بزرگ عید غدیر با حضور معاون سیما و اعضای شورای مدیران این معاونت و رییس ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر و دیگر دستگاه های فرهنگی برگزار شد.

سوژه های بکر را ثبت و ضبط می کنیم

محسن برمهانی، معاون سیما در این نشست توضیح داد: دومین تجربه برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر می طلبد تا با هم افزایی همه دستگاه‌ها و رسانه شاهد برگزاری هرچه با شکوه تر این جشن بزرگ و حماسه حضور ارادتمندان مولا علی (ع) و عاشقان ولایت باشیم. ما به سهم خود در رسانه تلاش داریم تا پیام والای غدیر و حق این جمعیت میلیونی را به شایستگی ادا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم بهره بردن از ظرفیت‌های این جشن عظیم اظهار کرد: ان‌شاءالله و با عنایت حضرت امیر المومنین (ع) حاشیه و متن این جشن با شکوه مردمی و سوژه های بکر و خرده داستان ها را ثبت و ضبط می کنیم تا به فراخور از شبکه ها پخش شود.

تلویزیون از همه ظرفیتش برای جشن ۱۰ کیلومتری غدیر استفاده می‌کند

معاون سیما خاطرنشان کرد: شبکه‌های سیما در تعامل با مخاطبان تلاش دارد ظرفیت‌های مردمی را برای نقش آفرینی و مشارکت در برگزاری هرچه بهتر این جشن فعال کند.

او با اشاره به حضور میلیونی مردم در جشن خیابان ولیعصر (عج) تهران در سال گذشته بیان کرد: سیما با برنامه ریزی مفصل حال و هوای جشن میلیونی تهران و مهمانی کیلومتری در دیگر استان ها را به منازل مردم منتقل خواهد کرد تا علاقه مندانی که به هر دلیل امکان حضور ندارند از فضای معنوی این جشن بهره ببرند.

در ادامه ساسان زارع، سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر نیز با ارائه گزارشی از تمهیدات جشن امسال گفت: سال گذشته ۳ میلیون نفر مخاطب جشن غدیر بودند که بی سابقه بود. امسال آمادگی برای حداقل ۴ میلیون نفر در جشن غدیر وجود دارد.

در این نشست همچنین علی فروغی مدیر شبکه سه سیما و مسئول کمیته جشن غدیر سیما، مداحی معاون سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده شهرداری تهران گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

استقرار ۸ واحد سیار در مسیر ۱۰ کیلومتری

در بخشی دیگر از نشست حاجی سیدرضی، رییس مرکز تولید و فنی سیما درباره تمهیدات برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر گفت: مرکز تولید و فنی سیما برای ۱۷ نقطه تمهیداتی در نظر گرفته و ۱۷ مسیر انتقال سیگنال داریم.

وی تصریح کرد: ۸ واحد سیار در مسیر جشن ۱۰ کیلومتری در طول مسیر از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی مستقر خواهد شد که از این تعداد، ۴ پایگاه (استیج) داریم و ۴ واحد دیگر هم محدوده موکب ها را پوشش خواهند داد. ۹ دستگاه پخش زنده اینترنتی مرکز تولید و فنی سیما هم رویدادهای جشن غدیر را به صورت نقطه به نقطه نشان خواهند داد.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما اعلام کرد: ۳ عدد کوادکوپتر (ریزپرنده ها) و یک بالگرد در این جشن تصاویر هوایی را دریافت می کنند تا از طریق این مرکز در اختیار پخش شبکه‌ها نیز قرار بگیرد.

سیدرضی در پایان از حضور بیش از ۲۵۰ تن از همکاران مرکز تولید و فنی سیما برای پوشش برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha