• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402041308089
  • خبرنگار : 50444

درخشش ۹ دانش آموز خراسان شمالی در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

درخشش ۹ دانش آموز خراسان شمالی در مرحله دوم المپیادهای علمی کشور

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشور، نام ۹ نفر از دانش آموزان خراسان شمالی در میان برگزیدگان آن قرار گرفته است.

ابوالقاسم اکبری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزان کشور از دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ با المپیاد فیزیک و المپیاد علوم و فناوری نانو آغاز شد و در ۱۶ رشته ادامه یافت که اکنون اسامی برگزیدگان آن مشخص شده است.

وی افزود: براین اساس، «آسیه نوروزی مفرد» از دبیرستان فرزانگان شیروان در المپیاد جغرافیا، «مهدیه گواهی» از دبیرستان فرزانگان شیروان و «کوروش بهادری» از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی بجنورد در المپیاد سواد رسانه، «عرفان آرام» از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی شیروان، «عارف فرخاری» از دبیرستان امام خمینی (ره) شیروان، «هاتفه رسولی» از دبیرستان نمونه نرجس بجنورد و «فرزانه محمدی تیتکانلو» از دبیرستان نمونه دولتی شهید فراهی فاروج در المپیاد علوم زمین، «کوروش یوسف نژاد» از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین در المپیاد علوم و فناوری نانو و «محمدصالح آراسته قزاقی» از دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین در المپیاد اقتصاد و مدیریت به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری معرفی شدند.

وی بیان کرد: پیش از این، ۵۰۹ دانش آموز استان با درخشش در مرحله نخست راهی مرحله دوم المپیادهای علمی کشور شده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین در خصوص کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان گفت: تابستان امسال، ۲۷۸ پایگاه و یکهزار و ۱۰۰ کلاس در سامانه نورینو، ویژه پایگاه های اوقات فراغت ثبت شده است.

اکبری افزود: ۶۹۲ مربی در رشته های متنوع علمی، فرهنگی، هنری، مهارتی و ورزشی به غنی سازی تابستان ۱۴۰۲ برای دانش آموزان می پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha