• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041308108
  • خبرنگار : 50616

به واسطه پشت نوبت ماندن تجلیل ازدانش آموزان المپیادی برگزار شد

تجلیل از ۱۰۰ نخبه مهارتی هنرستان های آمل

تجلیل از ۱۰۰ نخبه مهارتی هنرستان های آمل
عکس آرشیوی است

ایسنا/مازندران ۱۰۰نخبه مهارتی هنرستانهای شهرستان آمل به واسطه سالها پشت نوبت ماندن برای قدردانی از تلاش‌های این هنرجویان، در نهایت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آیینی تجلیل شدند.

دراین آیین که با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران و مدیران هنرستانهای فنی وحرفه ای و دانشکده‌های فنی وحرفه ای و علمی کاربردی آمل برگزار شد، از ۱۰۰ نفر از هنرجویان، نخبگان مهارتی هنرستانها ومدیران ومعلمان آنها تجلیل شد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، در این آیین گفت: هرسال ازنخبگان علمی دانش آموزی درسطح شهرستان آمل مراسم های تجلیل برگزار می شد، اما جای قدردانی از نخبگان مهارتی درسطح هنرستانها وشهرستان آمل خالی وکم بود.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده افزود: دانش آموزان هنرستانی تنها کسانی هستند که بعد از تحصیل به جامعه خدمت می کنند و در دستیابی به شغل دچار مشکل نیستند.

تجلیل از ۱۰۰ نخبه مهارتی هنرستان های آمل

وی اضافه کرد: با وجود اینکه اشتغال به عنوان اصلی ترین مشکل کشور ما محسوب می شود، دانش آموزان هنرستانی نه تنها برای جامعه مشکل آفرین نیستند بلکه خود با ایجاد شغل به جامعه خدمت می کنند.

رییس اداره آموزش وپرورش آمل با بیان اینکه دانش آموزان وهنرجویان این شهرستان درسالهای اخیر به واسطه خلاقیت های فردی در رشته های تحصیلی درمسابقات مهم استانی وملی درخشش داشتند، اضافه کرد: دانش آموزان هنرستانی، به جهت دارا بودن توانمندی های لازم، ظرفیت و استعدادهای موجود، به عنوان یک ثروت  محسوب می شوند، برگزاری مراسم های تجلیل وقدردانی از تلاش های آنها دراین بخش باعث ایجاد انگیزه و استقبال دیگرهنرجویان خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم زاده اضافه کرد: دستان توانمند کارآموزان هنرستان ها برای حرکت چرخ توسعه، نیازمند ذهن های خلاقی است که خوشبختانه چنین ظرفیتی درهنرستانهای دخترانه وپسرانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی عاملی کلیدی در تحقق توسعه است، افزود: به همین دلیل باید دانش، مهارت و نگرش لازم در نیروی انسانی ایجاد شود زیرا تولید سرمایه انسانی با نیروی انسانی توانمند معنا می یابد.

تجلیل از ۱۰۰ نخبه مهارتی هنرستان های آمل

تحصیل ۶ هزار دانش آموز آملی در رشته‌های مهارتی

رییس اداره آموزش وپرورش آمل با اشاره به اینکه این شهرستان به عنوان قطب تولید وصنعت مازندران محسوب می شود وحلقه ارتباطی بین مراکز آموزشی و تولیدی می تواند تامین کننده نیروی انسانی ماهر وخلاق برای ارتقای کیفیت وتولید شود، اضافه کرد، درحال حاضر بیش از ۶ هزار دانش آموز شهرستان آمل در بیش از ۳۰ مرکزفنی وحرفه ای وهنرستانهای دخترانه و پسرانه این شهرستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha