• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402041408436
  • خبرنگار : 50037

عدم بهره‌مندی برخی روستاهای بهار و کبودراهنگ از اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی

عدم بهره‌مندی برخی روستاهای بهار و کبودراهنگ از اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی

ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: متأسفانه بهره مندی از خدمات ارتباطی در مسائل آنتن دهی، اینترنت و شبکه های تلویزیونی تعدادی از روستاها و نقاط شهرستان های بهار و کبودراهنگ تاکنون محقق نشده واصلاح این موضوع از درخواست های مردم این مناطق بوده و پیگیر مرتفع شدن این مشکل هستیم.

فتح‌الله توسلی در نشست بررسی مسائل و موضوعات ارتباطی و مخابراتی شهرستان بهار که با حضور مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور برگزار شد، اظهار کرد: روستاهای حوزه انتخابیه نیاز به توجه ویژه برای تحقق مطالبات مردم دارد و در این رابطه مسئولان باید عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در روستاهای شهرستان را داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه و ارتقاء خدمات و زیرساخت‌های مخابراتی در شهرها و روستاهای دو شهرستان بهار و کبودراهنگ لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: چندی پیش جلسه ای را در سطح کشوری با شرکت همراه اول، شرکت ایرانسل و مدیران شرکت مخابرات برگزار کردیم تا به واسطه آن تجهیزات لازم را دریافت کنیم و در اختیار ادارات مخابرات دو شهرستان قرار دهیم.

توسلی در ادامه خواستار تجهیز برخی از دکل‌های مخابراتی این دو شهرستان توسط ادارات ذیربط شد و خاطرنشان کرد: برخی از دکل‌های مخابراتی هم نیاز به ارتقاء و به روزرسانی دارند که این دکل های مخابراتی مورد شناسایی قرار گرفته و باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقاء آنها انجام گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت، خواستار رسیدگی به مشکلات ارتباطات در نقاط مختلف شهرستانهای بهار و کبودراهنگ شد و افزود: مخابرات نقش اساسی در حوزه رونق و رشد تولید دارد، اگر توسعه زیر ساخت ها و در راستای آن خدمات را داشته باشیم، به طور حتم بسیاری از فعالیت های تولیدی و خدماتی ما می تواند سریع تر، آسان تر و بهتر انجام شود. 

به گزارش ایسنا، در این نشست با ایجاد و احداث هفت نیوسایت، ارتقاء سایت های مخابراتی و بررسی شبکه های مورد نظر در روستاها با هدف ارائه اینترنت پرسرعت مخابرات و ظرفیت سازی تلفن ثابت با ۲۴ عنوان مصوبه در بخش های مرکزی، لالجین و صالح آباد شهرستان بهار موافقت شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha