• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402041408559
  • منبع : نمایندگی همدان

۸ نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان

۸ نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با نتایج دیدار با سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور، گفت: فراخوان ثبت نام ریاست هیأت آمادگی جسمانی استان همدان از هفته گذشته آغاز و روز دوشنبه به پایان رسید که با استقبال ویژه‌ای همراه شد و فدراسیون از این موضوع رضایت کامل دارد.

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه یکی از رویکردهای مهم رشته آمادگی جسمانی، سلامتی جامعه است، اظهار کرد: هشت نفر در انتخابات هیأت آمادگی جسمانی استان همدان نام‌نویسی کردند که اتفاقی کم‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه طی حضور در تهران با احمد گواری، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور دیدار داشتیم و در رابطه با مجمع انتخاباتی هیأت استان صحبت کردیم، ادامه داد: این رشته با جدایی از فدراسیون ورزش همگانی به صورت مستقل به شکل فدراسیون درآمده است و خوشبختانه ساماندهی این هیأت در استان همدان به زودی صورت خواهد گرفت.

حقیقی با بیان اینکه زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت اعلام خواهد شد، مطرح کرد: با برگزاری مجمع انتخاباتی و انتصاب رئیس و اعضاء، این هیأت به صورت جدی ساماندهی خواهد شد و هم‌اکنون نیز با وجود نوپا بودن و داشتن سرپرست در حال انجام امورات است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی کشور نیز در حاشیه دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت، گفت: هیأت آمادگی جسمانی، هیأت نوپایی است اما همدان از استان‌های برتر در این رشته ورزشی است و اقدامات خوبی در این بخش به ویژه مباحث آموزشی صورت گرفته است.

احمد گواری با اشاره به اینکه آمادگی جسمانی از رشته‌هایی با تنوع زیاد و مخاطبان بی‌شمار است و باید پایه و اساس سایر رشته‌ها شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام هشت نفر در انتخابات آمادگی جسمانی همدان در استان‌های کشور کم‌سابقه است در ضمن همدان جزو استان‌های پیشتاز در زمینه برگزاری مجمع انتخاباتی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha