• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402041408624
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حواشی کشتی کاهش یابد

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حواشی کشتی کاهش یابد

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تأکید بر اینکه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حواشی کشتی را کاهش دهیم، اظهار کرد: با جدیت تمام پیگیر تعیین تکلیف وضعیت مجمع انتخاباتی این هیأت هستیم.

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کشتی به عنوان ورزشی مهم در استان طی سال‌های اخیر وضعیت خوبی نداشته و به دنبال حل مشکلات این رشته هستیم، تصریح کرد: در تهران به دنبال حمایت از ورزشکار همدانی و صحبت در رابطه با هیأت استان بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ان‌شاالله با همکاری خوب رئیس فدراسیون کشتی کشور حواشی کنترل خواهد شد، مطرح کرد: ورزشکاران اطمینان داشته باشند که اداره کل ورزش و جوانان استان یک مجمع انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار خواهد کرد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی کشور در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در تهران پیرامون پیگیری وضعیت مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان همدان، اعلام کرد: همدان جایگاه ویژه‌ای در ورزش به ویژه کشتی دارد و کشتی همدان دارای سابقه طولانی و کشتی‌گیران ارزشمندی است و امیدواریم مثل سال‌های گذشته به مدال طلای المپیک برسد. هادی وفایی‌پور از کشتی گیران با اخلاق است و طی دو سال گذشته در اکثر مسابقاتی که اعزام شده با دست پر برگشته و برای حضور در بازی‌های آسیایی نظر کادر فنی مهم است.

پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز با بیان اینکه همدانی ها ذاتاً استعداد بالایی در کشتی دارند و می‌توانند جایگاه بسیار بالاتری در کشتی داشته باشند و امیدواریم به اوج خود بازگردند، گفت: همدان قهرمانان و مربیان خوبی همچون مالمیر، سعید ابراهیمی، مهرداد سعدی نژاد، برادران جوکار و صادق گودرزی را در کشتی دارد.

وی با تأکید بر اینکه هادی وفایی‌پور از پهلوانان با اخلاق کشور است که همواره در خدمت تیم ملی بوده، در جام دانکلوف و جام تختی کشتی های خوبی گرفت و نظر مساعدی روی او داریم، اظهار کرد: هادی در کنار رقابت با حسن یزدانی یکی از بهترین رفیق ها برای او محسوب می‌شود و با جان و دل برای موفقیت حسن در مسابقات جهانی به او کمک می‌کند.

هادی وفایی‌پور، کشتی‌گیر لالجینی وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی نیز با بیان اینکه مرحله اول اردوی تیم ملی سپری شده و مرحله دوم به تازگی آغاز شده و آمادگی بدنی خوبی دارم، اظهار کرد: احتمال ۹۰ درصد در مسابقات روسیه ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم باشم. حریف اصلی‌ام در تیم ملی حسن یزدانی است و هر روز با حسن تمرین می‌کنیم. سرباز تیم ملی هستم و در هر رقابتی که کادر فنی صلاح بداند به میدان می‌روم. یکی از شانس‌های حضور در هانگژو هستم و اسمم چند روز پیش به فدراسیون جهانی ارسال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha