• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041509445
  • خبرنگار : 50160

استاندار زنجان تاکید کرد

اولویت استان زنجان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

اولویت استان زنجان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان از مسئولان استانی خواست در جذب بودجه‌، حداکثر تلاش خود را کنند.

محسن افشارچی صبح امروز (۱۵ تیرماه) در جلشه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان، با بیان اینکه در گذشته بنا و بر هر منطقی تعداد زیادی پروژه در استان تعریف شده و کلنگ آن بر زمین زده شده است، اظهار کرد: براساس پیشرفت پروژه و بودجه‌های اختصاصی باید کارها را پیش ببریم و اولویت استان باید اتمام آنها باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند علی‌رغم محدودیت‌های مالی موجود، حداکثر بودجه را به انحای مختلف جذب کنند، گفت: تعدادی از پروژه‌ها از جمله سد بلوبین و بخشی از طرح جاده قیدار باید تا پایان سال به اتمام برسد و تاکید داریم همه تلاش‌ها در این راستا باشد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در استان برای اختصاص اعتبار و برطرف کردن موانع، گفت: تلاش کردیم صدای‌مان را به گوش مسئولان برسانیم و کاهش سود بانکی تسهیلات اقدام ملی مسکن به ۱۸ درصد از جمله این موارد است. ما تلاش می‌کنیم خواسته‌های‌مان را به گفتمان تبدیل کرده و حداکثر استفاده را در راستای توسعه استان ببریم.

افشارچی در ادامه با بیان اینکه در گذشته بنا به شرایط کشور بودجه خوبی وجود داشت، گفت: در حال حاضر با محدودیت منابع مواجه هستیم و مسئولان باید برای مجموعه خود تولید ثروت کنند که مولدسازی یکی از این موارد است که منطبق با قانون به درستی پیش رفته ولی باید تلاش‌ها مضاعف شود.

استاندار زنجان به سه ماه شدن پرداخت مازاد مالیات نیز اشاره کرد و افزود: این اقدام حرکث مثبتی است که با تلاش زیاد به آن رسیده‌ایم و باید کوشش شود تا از این دست اقدامات افزایش یابد تا به‌راحتی به اهداف از پیش تعریف شده خود برسیم. اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر معاون رئیس‌جمهور به استان، از این دست اقدامات است و امیدواریم مدیران نیز حداکثر اعتبارات را جذب کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان امر باید کلنگ‌زنی‌هایی که از گذشته باقی مانده به اتمام برسانند و از حداکثر توان در این راستا باید بهره برد. البته در این راستا باید نظرات فرمانداران نیز اخذ و بعد از بررسی در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha