• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041509772
  • خبرنگار : 50160

دبیرکل جبهه پایداری:

نیروهای دلسوز و فعالیت‌ مجاهدانه لازمه پویایی دولت سیزدهم است

نیروهای دلسوز و فعالیت‌ مجاهدانه لازمه پویایی دولت سیزدهم است

ایسنا/زنجان دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه دولت می‌تواند با کنار گذاشتن نیروهایی که مشی این دولت را قبول ندارند، عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد، گقت: نیروهای دلسوز و فعالیت‌های مجاهدانه لازمه پویایی دولت سیزدهم است.

صادق محصولی شامگاه امروز (۱۵ تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان، اظهار کرد: دولت سیزدهم می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و این مهم منوط به فعالیت‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی نیروهای انقلابی است.

وی تصریح کرد: عملکرد دولت سیزدهم را در مجموع موفق می‌دانیم؛ البته این موضوع به معنی نبود نقص در کار دولتمردان نیست.

این فعال سیاسی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی نیازمند به‌کارگیری نیروهای جهادی است، گفت: باید رئیس‌ جمهور بر نحوه عملکرد مدیران زیرمجموعه خود ارزیابی دقیق‌تری داشته باشد.

وی افزود: رئیس‌جمهور، کشور را از جهت وابسته بودن به مرزها به توانایی‌ها و پتانسیل‌های کشور متکی کرده که این موفقیت و توفیق بزرگی است.

ایم فعال سیاسی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم موفق بوده و مسئولان نیز در راستای خدمت‌رسانی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: کشورمان در شرایط جنگی قرار دارد و امیدواریم با همدلی سه قوا، نتایج بهتری به دست آید که در صورت جابه‌جایی مدیران نیز می‌توان وضعیت بهتری را شاهد بود.

محصولی همچنین به فعالیت‌های اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت در این بخش موفقیت‌های داشته اما خرابی‌ها زیاد است و اغلب مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه هستند و باید تلاش بیشتری انجام گیرد.

دبیرکل جبهه پایداری همچنین عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی را موفق ارزیابی کرد و یادآور شد: برخی‌ می‌گویند توجه به نیروهای داخلی به معنی فقدان سرمایه‌گذاری و تعامل با کشورهای مختلف است در حالی‌که امروز شاهد عضویت ایران در شانگ‌های هستیم که موفقیت کمی نیست.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم بدون خدشه به عزت مذاکره می‌کند و در یک حالت برابر این مهم را مورد توجه قرار داده و تعاملات سازنده‌ای با کشورهای منطقه و آسیایی برقرار کرده است.

محصولی افزود: به طور قطع سیاست‌ها و دیپلماسی دولت موفق بوده است و باید در این حوزه کار جهادی انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha