• جمعه / ۱۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402041609996
  • خبرنگار : 50134

امام جمعه ارومیه:

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های یک دستاورد بزرگ است

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های یک دستاورد بزرگ است

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ‌های را یک دستاورد بزرگ دانست و افزود: ۴۰درصد از جمعیت دنیا در این گروه عضویت دارند و این عضویت یک ظرفیت بزرگ برای کشور از لحاظ مباحث اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و خارج کردن دلار از مبادلات اقتصادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۱۶ تیرماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش است ایران را به یک کشور منزوی تبدیل کند، تصریح کرد: با عنایت خداوند، رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و اتخاد برنامه‌های خوب توسط دولت مردمی، کشور روز به روز قدرتمندتر شده و سیتره‌اش بر دنیا در حال گسترش است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم ایران سختی‌ها را تحمل کرده اما از مسیر خارج نشدند و با عنایت خداوند هر روز شاهد بالا رفتن جایگاه کشور در دنیا و افزایش تعاملات هستیم.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک عید غدیر خم و تاکید بر الگوگیری از سیره و شخصیت امام علی (ع) در زندگی، یاد آور شد: تلاش‌های خوب و متعددی توسط مردم، نهادها و دستگاه‌های متولی برای عرض ارادت به امیرالمؤمنین در شهرهای استان انجام شده که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به ۱۶تیرماه و روز مالیات یاد آور شد: در دنیا اولین درآمد دولت‌ها از مالیات است، در ایران نیز دومین درآمد دولت از مالیات است، لذا اخذ مالیات امری اهمیت دارد بنابراین باید تلاش شود مالیات را به درستی پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در کنار پرداخت درست مالیات باید قوانین اخذ مالیات مطابق فرهنگ ایرانی اسلامی باشد و کپی شده قوانین غرب نباشد همچنین در بحث خوداظهاری مالیاتی نیز باید به اعتمادسازی توجه شود و ماموران مالیاتی برخورد سالم با مؤدیان مالیاتی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه در هر زمینه‌ای باید صرفه‌جویی و از اسراف پرهیز کرد،گفت: باتوجه به کمبود بارش‌ها در کشور، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی ضروری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha