• جمعه / ۱۶ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402041610112
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

بهره‌برداری از ۲۵۰ کلاس درس تا مهر ۱۴۰۲ / هنوز مدارس و کلاس‌های کانکسی داریم

بهره‌برداری از ۲۵۰ کلاس درس تا مهر ۱۴۰۲ / هنوز مدارس و کلاس‌های کانکسی داریم

ایسنا/اصفهان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ۴۱ مدرسه که شامل ۲۵۰ کلاس درس می‌شود را تا قبل از مهرماه آماده و به بهره برداری می‌رسانیم.

مجید نسیمی، امروز (جمعه، ۱۶ تیرماه) در مراسم افتتاح یک مدرسه خیرساز در شهر زواره، اظهار کرد: با تلاش و همکاری که خیران مدرسه ساز انجام می‌دهند و با برنامه ریزی‌های انجام شده اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان ۴۱ مدرسه که شامل ۲۵۰ کلاس درس می‌شود را تا قبل از مهرماه ۱۴۰۲ آماده می‌کنیم و برای استفاده دانش آموزان تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

وی افزود: عمده پروژه‌های در حال تکمیل امسال در مناطق محروم و کم برخوردار استان در حال تکمیل هستند که تلاش می‌کنیم همین تعداد را برای نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با بیان اینکه امسال حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مسیر افتتاح مدارس هزینه می‌شود، گفت: در سطح استان پروژه‌های مشارکتی مختلفی وجود دارد و ۷۵ درصد پروژه‌های مدارسی که در حال ساخت است، مشارکتی ساخته می‌شود. البته تعهد اداره کل نوسازی مدارس استان این است که در حد امکان پروژه‌های مدارس به‌صورت ۱۰۰ درصد خیرساز ساخته شود.

نسیمی با اشاره به پروژه‌های خیرسازی که در سطح شهرستان اردستان در حال تکمیل است، گفت: اکنون یک هنرستان فنی دخترانه در شهر اردستان در حال تکمیل است که پیگیر هستیم از اعتبارات ملی کمبودهای این پروژه را تامین کنیم. همچنین پروژه‌ای در روستای اسلام آباد در حال تکمیل است که تلاش می‌کنیم تا مهرماه به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد فضاهایی که در حال ساخت و یا تکمیل شده است با سال‌های گذشته تقریبا یکسان است، اما هزینه ساخت مدارس با توجه به تورم حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده حدود ۳ هزار کلاس درس فرسوده در استان اصفهان نیاز به تخریب و نوسازی دارد که به مرور نوسازی می‌شود.

نسیمی با بیان اینکه در استان اصفهان هنوز مدارس و کلاس‌های کانکسی وجود دارد، اما تلاش خواهیم کرد مانند سال گذشته تعدادی از آنها را تبدیل وضعیت کنیم، گفت: در استان اصفهان ۱۲ مجمع خیرین مدرسه‌ساز وجود دارد که نیمی از آنها فعال هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha