• شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402041710459
  • خبرنگار : 50184

"شهرام کرمی" رئیس کل دادگستری کرمانشاه شد

"شهرام کرمی" رئیس کل دادگستری کرمانشاه شد

ایسنا/کرمانشاه با حضور معاون اول قوه قضائیه، شهرام کرمی به عنوان رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه معرفی و از زحمات پرویز توسلی زاده رئیس کل پیشین قدردانی شد.

شهرام کرمی رئیس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه، امروز(17 تیر) در مراسم معارفه‌اش، یکی از مهمترین رویکردهای خود در کرمانشاه را اجرای برنامه های سند تحول قوه قضائیه اعلام کرد و گفت: در چندسال گذشته برنامه‌ها و رویکردهای قوه قضاییه مشخص بوده و ما  نیز خود را مکلف به پیگیری و اجرای آن می دانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه شهر شهیدان، قدمگاه جوانمردان و مرزداران غیور است، اظهارکرد: خدمت در این شهر را برای خود افتخار می دانم و  به خود می بالم که کرمانشاهی هستم و به مردم نجیب آن خدمت می کنم.

همچنین پرویز توسلی زاده رئیس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه نیز بااشاره به چهارسال فعالیتش در دادگستری کل استان، اظهارکرد: طی این مدت با تلاش های انجام شده جایگاه کرمانشاه در حوزه دستگاه قضایی از رتبه 21  کشوری به رتبه‌های اول ارتقاء یافت.

وی رویکرد مهم خود طی این مدت را آسان کردن کار برای مردم عنوان کرد و افزود: در این راستا حدود 529 هزار ملاقات مردمی داشتیم تا به شکل مستقیم با مردم گفت و گو کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنم.

رئیس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اقدامات شاخصی که طی چندسال اخیر آن را  در استان در دستور کار قرار دادیم، ایجاد صلح و سازش بین مردم بود، تا جایی که در حال حاضر مصالحه به یک فرهنگ عمومی در این استان تبدیل شده است.

وی وضعیت دادگستری استان از نظر عملکرد و داشتن جایگاه در بین مردم را مطلوب خواند و گفت: این شرایط محصول برنامه ریزی و داشتن برنامه مدون، هدفمند، قابل اجرا و قابل ارزیابی است.

توسلی زاده در پایان اظهار کرد: طی چهار سال فعالیتم در دادگستری استان با همراهی کل مجموعه تلاش کردیم تا بر مبنای قانون و شرع عمل کرده و از خط قانون دور نشویم و خوشبختانه امروز سلامت دستگاه قضایی در کرمانشاه بالا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha