• شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402041710489
  • منبع : نمایندگی سمنان

برپایی کارگاه اصول سرپرستی و ‌هدایت گروه در شاهرود

حضور هنرمندان سمنانی در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی

حضور هنرمندان سمنانی در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان سمنان از حضور ۵ هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان همدان خبر داد.

سمانه سلطانی پور ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: پنج هنرمند صنایع‌دستی استان سمنان در هفدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و جشنواره ملی دست‌های ماندگار همدان، حضور خواهند داشت که شرکت در این نمایشگاه‌ها علاوه بر معرفی هر چه بیشتر هنرهای دستی استان، نقش مؤثری در حمایت از هنرمندان و حفظ و ترویج صنایع‌دستی دارد.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان سمنان افزود: هنرمندان رشته‌های سفال و سرامیک، چاپ پارچه، حجاری سنگ نمک و معرق چوب از استان سمنان به ارائه آثار خود در این نمایشگاه می‌پردازند.

سلطانی پور گفت: یکی از مزیت‌های هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و سوغات استان همدان در کنار فروش صنایع‌دستی، بخش تولید زنده صنایع‌دستی است.

وی یادآوری کرد: این نمایشگاه تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان دایر است.
همچنین رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از برگزاری کارگاه آموزشی اصول سرپرستی و ‌هدایت گروه برای اولین بار در شاهرود خبر داد.

مرتضی نظری گفت: این کارگاه کاربردی برای علاقه‌مندان به پیمایش در طبیعت، راهنمایان گردشگری به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های کوهنوردی و گردشگری توسط استاد حسن نجاریان، اولین ایرانی فاتح اورست آموزش داده خواهد شد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: این کارگاه در ۲۲ و ۲۳ تیرماه با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود و هیئت کوهنوردی شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha