• شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402041710796
  • خبرنگار : 71613

حمله سرمربی تیم ملی به معنوی‌نژاد: چرا قبلا صدایش درنمی‌آمد؟

حمله سرمربی تیم ملی به معنوی‌نژاد: چرا قبلا صدایش درنمی‌آمد؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران به انتقاد محمدجواد معنوی‌نژاد پس از اینکه از لیست تیم ملی در هفته دوم مسابقات خط خورد، واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در ۱۰ مسابقه خود از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ تنها دو برد کسب کرده است و شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی مسابقات از دست داد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی در مورد عواقب عدم حضور تیم ملی در هفته سوم مسابقات که آمریکا به تعدادی از بازیکنان و کادر ایران ویزا نداد، اشاره و بیان کرد: عدم حضور ما در هفته سوم جدول مسابقات را بهم می‌ریخت و تبعاتی از این بابت داشت. فدراسیون جهانی هم امتیاز ما را برای رنکینگ جهانی فریز کرد نه رنکینگ لیگ ملت‌ها. اگر نمی‌رفتیم تمام امتیازاتمان منفی می‌شد.

شاید اطلاعات دبیر فدراسیون کامل نبوده است

او در مورد اینکه میلادتقوی دبیر کل فدراسیون پیش از این گفته بود ایران حق این را دارد که در هفته سوم شرکت نکند و مشکلی وجود ندارد اما اکنون فدراسیون مدعی شده که عدم حضور در مسابقات برای ایران امتیاز منفی داشت، بیان کرد: شاید اطلاعات کافی نبوده است. زمانی که آقای داورزنی در نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود با من تماس گرفت و گفت اگر ویزای اعضا تیم صادر نشود فدراسیون جهانی امتیازات ما را فریز می‌کند. می‌توانیم انتخاب کنیم که امتیازات هفته سوم محاسبه شود یا نشود. گفتم صلاح نیست محاسبه شود. بعد از این صحبت‌ها به فدراسیون جهانی ایمیل زدیم که نتایج ما رامحاسبه نکنند. این موضوع را مدیریت کردیم و فکر می‌کنم این نگرش درست ما و مجموعه فدراسیون بود.

من هم به عملکرد تیم ملی نقد دارم!

عطایی در مورد عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ گفت: من هم معتقد و متاسفم که عملکرد خوبی نداشتیم. پیش‌بینی ما این بود که در هر هفته دو برد کسب کنیم و در پایان هفته سوم ۶ الی ۷ برد داشته باشیم و به دور نهایی برویم، اما عملکردمان ایده‌آل نبود. من هم به عملکرد تیم ملی نقد دارم و باید بررسی دقیقی انجام بدهیم.

برایم باورکردنی نبود معنوی نژاد این حرف‌ها را بزند

او در مورد رابطه و تعامل بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با همدیگر بیان کرد: ۱۰۰ درصد بین ما و بازیکنان ارتباط و تعامل وجود دارد. فدراسیون باید نسبت به برخی از بازیکنان واکنش نشان بدهد و برخورد کند. مشخص می‌گویم معنوی‌نژاد چرا زمانی که لوزانو قبل از المپیک کنارش گذاشت، صدایش در نیامد؟ چند بار کولاکوویچ خطش زد و حرف نزد. او حق نداشت به فدراسیون والیبال و تیم ملی توهین کند. من یک لیست ۳۰ نفره برای لیگ ملت‌ها دادم و حقم بود از بازیکنان استفاده کنم. ارتباط بین بازیکنان ما وجود دارد، حتی برایم باورکردنی نبود معنوی نژاد این حرف‌ها را بزند چون بسیار باشخصیت است و ارتباط معقولی بینمان وجود داشت. شاید تحت تاثیر موضوعی قرار گرفته است.

او در این مورد افزود: تمام بازیکنان فعلی تیم ملی به جز محمد موسوی در رده جوانان با من کار کرده‌اند. تیم همدل و هم قسم است اما ضعف‌هایی وجود دارد که باید حل شود. من هم به عنوان مربی تیم به این موضوع نقد دارم  و باید بعد از لیگ ملت‌ها با کادر خودم بنشینم و بحث‌های فنی اثرگذار داشته باشیم.

قول می‌دهم در قهرمانی آسیا بهتر کار کنیم

عطایی در مورد ارائه برنامه به کادر فنی برای رویارویی با آرژانتین گفت: با کادر فنی در ارتباط هستم. آقای طلوع کیان خیلی تنهاست و کارها را انجام می‌دهد. وقتی با گروه کار می‌کنیم روزهای بازی تا ۴ صبح درگیر کار هستیم اما اکنون آقای طلوع‌کیان تنهاست. می‌دانم مسئولیت سنگینی روی دوشش است. اطلاعات لازم را به او می‌دهم اما دور هستم.  قول می‌دهم در مسابقات پیش‌رو مثل قهرمانی آسیا بهتر کار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۱۸:۰۴

قهرمانی آسیا ما در رنکینگ جهانی هفتم بودیم آقای عطایی. تیم ملی خیلی جلوتر از آسیا هستش.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۱۹:۰۹

قهرمانی آسیا نهایت دوم بشی که چی؟ اینم مربی وطنی

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۱۹:۱۲

یعنی قرار است بمونی ...

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۱۹:۵۷

عطایی جان! ممنونم به خاطر زحمتی که کشیدی و تیم والیبال را به گند کشیدی. لطفا قول قهرمانی آسیا نده! فقط قول بده که میری. تمام!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۲۰:۲۴

اگر باشی فاتحه تیم ملی را باید خواند

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۲۱:۰۰

جالبه خودش هم میگه نقص داریم. استاد این چند ساله که سرمربی تیم ملی والیبال هستی پس از ده سال رکود و برگشت به عقب حالا در آسیا میخوای خودی نشان دهی، شک نکنید اگر عطایی مربی باشه در آسیا حتی چهارم هم نخواهیم شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۲۲:۲۵

چطور تو لیست رفتن به امریکا اسم معنوی نژاد و درفشی‌فر هست ولی نبردن حتما کسی دیگه تو لیست برای گردش و تفریح بردند

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۲۲:۴۸

خیلی رو داری عطایی یکم خجالت هم بکشی بد نیست. تو لطفاً مشاوره نده به خدا خیلی بهتره

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۲۳:۰۲

عطایی تو مامور باخت ایران هستی

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۷ ۲۳:۴۹

اقای عطایی فکر کنم شما در حد و اندازه‌ای نیستی که معنوی‌نژاد بازیکن تو باشه. در این زمان بهترین کار میتونه توضیحات شما درباره عملکرد ضعیفتان در لیگ جهانی باشه. پس با این جملات سعی در کتمان عدم کفایتت در تیم ملی نباش! فقط خداحافظی کن تا پیش از اینکه تیم رو نابود کنی!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۰:۵۹

آقای عطایی بزرگوار با این شرایط بسیار از سوی تماشاگران و کلا دوری از تیم تحت فشار هستید خدا قوتتان بدهد. منتها آقای معنوی نژاد که از شما بابت کنارگذاشتن از تیم‌ ایراد گرفتند اگر بنده جای شما بودم به وی میگفتم فقط برو و فیلم بازی‌هایی که انجام دادی رو ببین و خودت آمار بگیر در حمله و سرویس چند پوئن گرفتی و چند پوئن از دست دادی. بنده خدا یک آبشار میزد از شدت ناتوانی فقط نقش زمبن میشد هر چند آبشارش هم به‌راحتی دفاع می‌شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۱:۴۹

شاید معنوی‌نژاد منتظر بود صداش درآد.!!!!!!!!! تا صداش د نیاد که نمیشه به کسی نسبت داد!!!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۵:۲۱

ایشون باید تیم را تحویل دهد چون از نظر تیمی عملکرد مناسبی نداشت.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۵:۴۲

دست از سر این تیم بردار!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۵:۴۶

عطایی و تیم ملی والیبال بیشتر شبیه بچه مدرسه‌ایی‌هایی هستند که شب امتحان درس می‌خوانند و با ناراحتی عنوان می‌کنند که تا 4 صبح بیدار ماندیم. خدا قوت برادر!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۶:۱۸

لطفا با یه استعفا ما رو خوشحال و تیم ملی رو آزاد کن!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۷:۱۲

تو اصلا عددی نیستم مربی به این بدی نداشتیم تا به حال

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۰۸:۰۵

عطایی طلبکاری والیبال ایران نابود کردی بعدم‌ منتقدات را مورد لطف قرار میدی از طرفی میگی همه مخالفان من ده تا ۲۰ هزار نفرند مخالفان تو حتی ده و ۲۰ هزار نفر واقعا کم نیستند بعدم تو حداقل ۹۰ درصد مخالف تو و باعث شکست و نابودی تو را میدونند داورزنی که فعلا سکوت کرده و در انتخاب اشتباه سرمربی عذرخواهی نمیکنه لطفا داورزنی و خودت با یه عدرخواهی ملت را خوشحال کنید خجالت نمیکشی هر کی انتقاد کنه حمله میکنی بهش طلبکاری با این افتضاحت؟

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۱۰:۳۷

عطایی بسه سمبل‌کردن این کاره نیستی جمع کن خودت برو داورزنی تحقیر کرد ایران را با آوردن مربی بیسواد و بی‌اخلاق مثل تو!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۱۳:۰۸

آقای عطایی #استعفا و استعفا# با گندی که تو لیگ ملت‌ها زدی آبروی ایران را بردین بی‌زحمت استعفا بده و برو همون تو تیم باشگاهی ادامه بده چون به تجربه شما تو تیم ملی نیازی نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۱۴:۵۸

جمع کن بساط شامورتی بازی رو این حال و روز والیبال ایران حاصل کار شما مربیای ایرانی تو تیم‌های باشگاهی هستش اگه رئیس فدراسیون بودم همه‌ی شما مربیای ایرانی رو دستیار مربی خارجی میکردم به مدت 5 سال تا کار یاد بگیرید تا گند نزنید به جوونای بااستعداد کشورمون

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۸ ۲۳:۲۶

همه از تو و ضعف مربی‌گری تو گله دارند تو معنوی‌نژاد را قربانی بی‌کفایتی خودت می‌کنی؟ خجالت بکش برو مسافرکشی کن!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۱:۳۸

عطایی مگه میخواد بمونه با این گندی که زده الان داره طومار بهانه‌هاشو مینویسه آخرش هم دو تا وعده آینده اصلا ما به این آینده حساسیت داریم چون هر کس سرمون کلاه میزاره میگه آینده درست میشه بعدش تصور کنید آقای عطایی رو میارن برنامه توپ تور شبکه ۳ آقای کاویانی استاد ماله‌کشی هر دو حرص مردم رو درمیارن برنامشونم ارتباط با بیننده ندارن تا یکی بیاد روی خط آبادشون کنه. خودشون میگن خودشونم نتیجه‌گیری میکنن جدیدن هم یکی از اساتید حقوق‌بگیر فدراسیون رو میارن برای نقد کردن اونم حرفای خودشونو میزنه و برنامه تموم میشه ما بدهکار میشیم عطایی هم سرمربی میمونه دوباره دو ماه دیگه همین برنامه تکرار میشه.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۱:۵۳

عطایی رو میارن برنامه کاویانی طومار بهانه‌ها رو میخونه دو تا وعده هم میده کاویانی هم یه حقوق‌بگیر فدراسیون رو میاره که جرات نکنه انتقاد کنه و میگه ایشون مدرس فلان جا هستن. این کاویانی تا گزارشگر که اشک تو چشش جمع شده میخواد انتقاد کنه میزنه تو دهن طرف. بعدشم آقای عطایی تو که نمیتونی ژاپن رو ببری چرا وعده قهرمانی تو آسیا میدی هیچ مربی موفقی از قبل نمیگه قهرمان میشیم چون بار روانی سنگینی به بازیکناش میده

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۴:۱۸

مربی عزیز! این همه بازیکن تاپ داریم که توی بهترین لیگ‌های جهان دارن بازی میکنن این همه ستاره در کنار هم باشن لرزه با تن هر تیمی می‌افته البته مقصر تو نیستی چون تو در حد تیم ملی والیبال نیستی که بیای برای سایر کشورها شاخ و شونه بکشی تو بزرگ‌ترین لطفی که میتونی بکنی اینه که محترمانه خودت استعفا بدی فدراسیون والیبال هم یه مربی طراز اول برای والیبال بیاره تا دوباره والیبال این آنچه که حقش هست رو به دست بیاره

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۱۶:۲۵

دلیل اینکه صدای معنوی نژاد چرا زمان مربیان خارجی در نیامد چون در بینظری انها شک وشبه ای نبوذ ولی شما. نه۹۴۵

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۴ ۱۲:۵۰

از دهه هشتادیا والیبال بازی کردن رو یاد بگیر و از مربی شون مربیگری رو. به زودی میان جای شما رو می گیرن ابرومونو بردین