• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041811143
  • خبرنگار : 50039

فرماندار کلاله:

دهیاران اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

دهیاران اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی دهیاران شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تأکید کرد.

فرهاد شیبک صبح امروز یک شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان کلاله اظهار کرد: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های جدی و اصلی نظام در سال جاری، برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، ادامه داد: همه زیرمجموعه فرمانداری کلاله، معاونین، بخشداران و دهیاران باید برای برگزاری پرشور این انتخابات مهم پای کار باشند.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه آهنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی از هم اکنون به صدا درآمده است، افزود: باید توجه داشت که رعایت قانون و اصل بی‌طرفی ارکان حاکمیتی بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران مطابق قانون باید اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند، خاطرنشان کرد: مردم آگاه، بابصیرت و همیشه در صحنه ایران پس از حوادث سال ۱۴۰۱ با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نماز باشکوه عید سعید فطر نشان دادند که چگونه می‌توانند پاسخ دندان شکن به دشمنان نظام بدهند و همین مسأله وظیفه همه مسئولان را در مهیا نمودن شرایط ایده‌آل برای مشارکت در انتخابات دوچندان کرده است.

دهیاران اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

شیبک بسترسازی توسط دهیاران بخش مرکزی کلاله جهت حضور باشکوه مردم ساکن در روستاها در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را از الزامات برشمرد و تصریح کرد: یکی از راه‌های ایجاد مشارکت فعالانه و حضور حداکثری در انتخابات، خدمت صادقانه به مردم است که باعث تزریق امید در جامعه می‌شود.

وی اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان کلاله را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: کارهای خوبی در حوزه آب، نان و محرومیت زدایی از چهره روستاها شده است که باید با اطلاع‌رسانی صحیح در سطح جامعه امیدآفرینی کرد تا مردم بدانند که خادمان آنها در زیرمجموعه فرمانداری و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی با همه توان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha