• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402041811160

سرپرست معاونت سیاسی استانداری فارس:

نهضت پیگیری امور مردم راه‌اندازی شود 

نهضت پیگیری امور مردم راه‌اندازی شود 

ایسنا/فارس سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز ضرورت دارد نهضت پیگیری امور و کارهای مردم راه‌اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.

اسماعیل قزل سفلی در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید سپیدان بیان کرد: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند، به کجا می‌خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، او ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تامل در ظرفیت‌ها و استعدادهای در حوزه‌های مختلف امکان ندارد.

قزل‌سفلی اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت‌ها، ضعف‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت‌ها هرچند کوتاه هم که باشند اثرگذار بوده و به کار آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشد و در هیچ عرصه‌ای اجازه ندهند که رانت خواران، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.

قزل سفلی افزود: همچنین استفاده از نیروهای کارآمد که در کنار خوب بودن دارای توانمندی و کارآمدی هم باشند نیز در دستور کار فرمانداران و سایر مدیران باشد.

او اظهار کرد: باید خود را به مردم و مسائل آنها به ویژه محرومان نزدیک کنید و با حضور میدانی و محسوس و ملموس در صدد حل مشکلات آن‌ها برآیید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی انتظار ما از مدیران و فرمانداران است،  مردم از ما مسئولان انتظار دارند که پیگیر حل مشکلات آنها باشیم و حتی اگر پیگیری‌های ما به نتیجه هم نرسد همین که ببینند مسئولان برای حل مشکلات آنها تلاش و کوشش می‌کنند، رضایت آنها را جلب می‌کند.

قزل سفلی گفت: مسئولان در اتاق خود را به روی جوانان به ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت آنها استفاده کنند.

او ضمن تاکید بر لزوم گسترش دایره مشورت فرماندران و مدیران با روحانیون ، بزرگان و پیشکسوتان افزود: امروز در شرایطی هستیم که ضرورت دارد همه در کنار هم قرار گیریم و تمام ظرفیت‌ها را نیز برای حل مشکلات مردم و مسائل نظام در کنار هم قرار دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عنوان کرد: همچنین به پیشنهادات و ایده‌های مردم، دانشجویان و استادان دانشگاه توجه شود و به کارگیری ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنها مد نظر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha