• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402041811192
  • خبرنگار : 50163

یک شهر با دو شهردار

یک شهر با دو شهردار

ایسنا/زنجان در حالیکه اکنون رضا حیدری شهردار ابهر است، علیرضا عباس‌نیا شهردار برکنار شده ابهر با پیگیری‌های قانونی دوباره مجوز بازگشت به کار گرفته است.

حاشیه‌های انتخاب و ادامه کار شهرداران در شهرستان ابهر با روی کار آمدن شوراهای اسلامی دور ششم گویا تمام شدنی نیست به طوری که اعضای شورای شهر ابهر چندین نفر را به عنوان شهردار انتخاب کردند که یا صلاحیت آنان تایید نشد و یا خودشان انصراف دادند.

در هیدج نیز شورای شهر محمد نجفی را به عنوان شهردار انتخاب کرده و پس از مدتی از ادامه همکاری با وی صرف‌نظر کرده و شهردار برکنار شده صائین‌قلعه را به‌عنوان شهردار این شهر عالم‌پرور برگزیدند.

در صائین‌قلعه نیز چند نفر به عنوان شهردار معرفی شده‌اند که صلاحیت آنان به تایید نرسیده است که در آخرین اقدام شورای این شهر برای انتخاب شهردار علیرضا انصاری به عنوان شهردار معرفی شده که باید دید با معرفی وی آیا قفل کلید انتخاب شهردار در صائین‌قلعه باز خواهد شد یا نه؟

موضوعی که این روزها در ابهر به یکی از بحث‌های داغ و البته پر حاشیه تبدیل شده شکایت علیرضا عباس‌نیا شهردار برکنار شده و سابق این شهر برای بازگشت به کار است که گویا این شکایت به سرانجام رسیده و رای به نفع وی صادر شده است و حالا ابهر شهری است با دو شهردار.

از آنجایی که متشاکیان برابر قانون فرصت دارند تا در طی بیست روز به رای صادره اعتراض کنند باید دید این موضوع عجیب برای ابهری‌ها که پس از دو سال اکنون رضا حیدری را به عنوان شهردار جدید در شهر دارند، به کجا ختم خواهد شد.

 در هر صورت، نوع مدیریت و عملکرد شورا اسلامی ابهر پس از روی کار آمدن حواشی بسیاری برای شورا، شهرداری و شهر ایجاد کرده است و در حال حاضر و در فرایند فصل ساخت و ساز و تکمیل پروژه‌های عمرانی، تغییر شهردار یا بلاتکلیف کردن وی می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای شهر رقم بزند، لذا مدیریت این مسئله و حل آن باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha