• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402041811547
  • منبع : نمایندگی خوزستان

تاکید رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بر همکاری دانشگاه‌ها با برنامه‌های اربعین

تاکید رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز بر همکاری دانشگاه‌ها با برنامه‌های اربعین

ایسنا/خوزستان نشست قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان، به‌منظور بررسی برنامه‌های اعزام دانشجویان و برپایی موکب‌های استقبال از زائران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا، در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر علی‌محمد آخوندعلی، رئیس دانشگاه شهید چمران، در نشست قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان که امروز (۱۸ تیرماه) در تالار اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که برگزاری آیین‌های نکوداشت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی منجر به تحول در دانشگاه‌ها شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برپایی دو موکب در مناطق چذابه و شلمچه در سال قبل، عنوان کرد: با حمایت جامعه دانشگاهی استان خوزستان، این مواکب خدمات‌رسانی شایسته‌ای به زائران امام حسین (ع) داشتند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، هرگونه همکاری دانشگاه‌های استان در اجرای برنامه‌های این ایام را مهم دانست و گفت: در این دانشگاه نیز تلاش خواهیم کرد از برنامه‌های این ایام حمایت و پشتیبانی کنیم.

آخوندعلی از برگزاری طرح «صافات» در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این دوره به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه و با حضور ۲۵۰ دانشجو برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست، صادق شاهوارپور، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان، با اشاره به برپایی دو موکب در چذابه و شلمچه هم‌زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: این موکب‌ها به نام شهدای دانشجویی و به منظور خدمات‌رسانی به زائران برپا می‌شود.

 وی افزود: خوشبختانه در سال‌های قبل با برپایی موکب‌های دانشجویی، توانستیم خدمات‌رسانی لازم را به زائران ارائه دهیم؛ سال گذشته بیش از ۱۰ هزار خدمات درمانی و پزشکی به زائران ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha