• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041811615
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

نگاه ما به حوزه ورزش توسعه‌محور و جذب و نگهداشت استعدادهاست

نگاه ما به حوزه ورزش توسعه‌محور و جذب و نگهداشت استعدادهاست

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پلدختر و معمولان دارای استعدادهای خوبی در ورزش هستند و هدف ما جذب و نگهداشت استعدادهای ورزشی این مناطق است.

سید آرش قیاسیان در مراسم تقدیر و تجلیل از روسای هیأت‌های ورزشی، مربیان ورزشی و مدال‌آوران مسابقات کشوری ورزش پلدختر که به مناسبت عید غدیرخم در سالن کنفرانس دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت‌های نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ‌و اقدامات دولت سیزدهم شاهد رشد ورزش شهرستان که در سیل ۹۸ دچار مشکلات و خساراتی شده بود، هستیم.

وی با تجلیل از قهرمانان و ملی‌پوشان ورزش پلدختر، افزود: این شهرستان در راستای ورزش قهرمانی با ورزشکاران مدال‌آوری مانند باجولوند، ناصری، جاسم امیری، اشکان میرکاری، امیرمحمد فریدونی و... در ورزش کشور طلیعه‌دار است.

قیاسیان با بیان این‌که نگاه ما به ورزش توسعه‌محور است گفت: پلدختر و معمولان دارای استعدادهای خوبی در ورزش هستند و هدف ما جذب و نگهداشت استعدادهای ورزشی این مناطق است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ضمن تجلیل از تیم‌فوتسال بانوان پلدختر به دلیل حضور در لیگ کشوری تصریح کرد: این تیم نمونه‌ای از استعدادهای ورزش این شهرستان است که برای اولین بار در میادین مختلف عرض اندام می‌کنند و حمایت‌های فرماندار پلدختر با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از این تیم قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: کاظمی نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان به وعده‌های خود عمل کردند و اتفاقات خوبی برای ورزش شهرستان افتاد ولی ما به این اقدامات بسنده نکردیم و با جلساتی که اخیراً در مجلس با حضور نماینده شهرستان و مدیران‌کل ستادی و نماینده پارلمانی وزارت ورزش و جوانان داشتیم مصوبات خوبی برای حوزه ورزش پلدختر انجام گرفت که در این راستا می‌توان به تصویب احداث سالن افرینه، پیست تارتان، خوابگاه ورزشی به عنوان یک زیرساخت جهت میزبانی‌های بزرگ اشاره کرد.  

قیاسیان گفت: سعی ما این است تا پایان ۱۴۰۲ اقداماتی را جهت رفع مشکلات ورزش لرستان و از جمله پلدختر انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که در حوزه روستایی و عشایری هم برنامه‌هایی داریم که در بعد همگانی و روستایی عموم مردم را مشارکت دهیم، تصریح کرد: در زمینه پویش و پایش وضعیت جسمانی بانوان در سطح روستاها به کمک هیأت پزشکی ورزشی در یکی از شهرستان‌هایی که دارای روستاهای زیادی است برنامه‌هایی جهت بررسی شرایط قامتی و حرکات اصلاحی بانوان اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha