• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402041911902
  • خبرنگار : 50177

رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد:

اجرای طرح مددفناور در لرستان

اجرای طرح مددفناور در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ایجاد اشتغال پایدار برای آن‌ها، طرح مددفناور در لرستان اجرا می‌شود.

فرهاد نامداری امروز نوزدهم تیرماه در جمع خبرنگاران در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مددفناور و توسعه همکاری متقابل پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام خمینی(ره)، تفاهم‌نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، به امضا رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود نیروی انسانی مستعد و توانمند مددجو در استان و در راستای تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، پارک علم و فناوری لرستان طرح مددفناور را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد و به صورت پایلوت در لرستان اجرایی می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: اجرای طرح مددفناور در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور هم‌افزایی و تعامل در زمینه ارتقای فرهنگ کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و فناوری استان انجام می‌شود.

نامداری برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در راستای توانمندسازی مددجویان، تلاش برای توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌ها و حمایت از خانواده‌های مولد را از دیگر تعهدات پارک علم و فناوری برشمرد و گفت: با اجرای طرح توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و با استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و تخصصی پارک علم و فناوری، مسیر اشتغال پایدار در حوزه مشاغل نوین، نوآورانه و دانش‌بنیان برای فناورانی که از سوی کمیته امداد معرفی می شوند، هموار خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: طرح مددفناور به دنبال توانمندسازی اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر از طریق ایجاد زمینه جذب مددجویان کارآفرین و اشتغال دانش‌آموختگان، فراهم آوردن فرصت ایجاد مشاغل جدید برای آنها از طریق بکارگیری در شرکت‌های فناور و راهبری شغلی و ارتقای بهره‌وری مشاغل خانگی مددجویان است.

جلال شیخ‌پور اضافه کرد: هم‌اکنون این آمادگی را داریم در راستای اجرای این طرح، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان چه از لحاظ واگذاری زمین به صورت محدود و چه از لحاظ ارائه تسهیلات حمایتی، با پارک علم و فناوری لرستان همکاری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha