• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402041911938
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد

قربانی کردن ۲۳۰ راس گوسفند طی دهه امامت و ولایت در کهگیلویه و بویراحمد

قربانی کردن ۲۳۰ راس گوسفند طی دهه امامت و ولایت در کهگیلویه و بویراحمد
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه امامت و ولایت در مجموع ۲۳۰ رأس گوسفند توسط مردم، خیران و کمیته امداد این استان جمع آوری، قربانی و بین حدود ۴۵۰۰ خانوار از نیازمندان توزیع شد.

قباد مبشری روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه ولایت و امامت و همزمان با ولایت مولی الموحدین حضرت علی(ع) پویش به عشق علی در استان برگزار شد، افزود: در دهه ولایت و امامت و همزمان با ولایت مولی الموحدین حضرت علی(ع) پویش به عشق علی به منظور جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین و کمک به ایتام نیازمند، در استان برگزار شد.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد در دهه امامت و ولایت یعنی از عید قربان تا عید غدیر در استان موضوع جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی جهت نیازمندان بود که با عید قربان شروع و تا عید غدیر خم ادامه یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روز عید قربان جمع آوری نذورات مردمی در قالب گوسفند قربانی، توزیع گوشت قربانی و بعد از آن پخت غذای نذری و توزیع بین نیازمندان و گرامیداشت غدیر خم در دستور کار کمیته امداد استان قرار داشت.

مبشری تصریح کرد: در دهه امامت و ولایت در مجموع ۲۳۰ رأس گوسفند توسط مردم، خیران و کمیته امداد جمع آوری، قربانی و بین حدود ۴۵۰۰ خانوار از نیازمندان توزیع شد.

وی به برنامه کمیته امداد در روز عید غدیر اشاره کرد و ادامه داد: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و بخصوص در روز عید غدیر برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در روز عید غدیر به مناسبت ولایت حضرت علی(ع) ابوالایتام ۲۱۰ حامی جدید به حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

مبشری تصریح کرد: ۲۱ رأس از گوسفندهای قربانی در عید قربان و دهه امامت و ولایت فقط مختص ایتام بوده که توسط حامیان نیکوکار اهداء شد و همچنین هزار پرس غذای گرم نیز  در این ایام، بین خانواده های ایتام توزیع شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: از ابتدای دهه امامت و ولایت تا پایان این دهه مبارک، بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم توسط نیکوکاران و خیران پخت، و بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha