• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041912084
  • خبرنگار : 50039

"حسینعلی لیاقی" رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان شد

"حسینعلی لیاقی" رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان شد

ایسنا/گلستان با رای اعضای مجمع انتخابات گلستان، "حسینعلی لیاقی" به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان انتخاب شد.

قاسمعلی برزمینی ظهر امروز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ در مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان گلستان که با حضور "مهردادعلی قارداشی" رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران در ساختمان معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده فراخوان شرکت علاقمندان و واجدین شرایط در انتخابات هیئت تنیس روی میز "پینگ‌پنگ" منتشر شد.

وی با بیان اینکه طی مدت زمان قانونی اعلام شده ۲ نفر کاندیدا برای شرکت در این انتخابات اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: "محمدهادی بزرگمهر" یکی از کاندیداها از شرکت در انتخابات مذکور انصراف داد که انتخابات امروز با حضور یک کاندیدا برگزار می‌شود.

"حسینعلی لیاقی" رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان شد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه ۲۳ نفر عضو مجمع انتخابات هیئت پینگ‌پنگ استان هستند، افزود: براساس قانون ۱۷ نفر از اعضا در محل برگزاری مجمع حضور دارند که می‌توانند آرای خود را اخذ کنند.

وی با اشاره به اینکه تنیس روی میز یکی از مهمترین ورزش‌های فعال در استان گلستان است، خاطرنشان کرد: قهرمانان دختر و پسر بسیاری در این رشته المپیکی فعالیت دارند که قهرمانان بسیاری را در سطح ملی معرفی کرده‌اند.

برزمینی بر تداوم حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از این هیئت تاکید کرد و گفت: زحمات زیرمجموعه این هیئت در ادوار گذشته قابل تقدیر است.

وی در خصوص سالن‌های ورزشی استان توضیح داد: استان گلستان ۱۱۰ سالن ورزشی نیمه کاره بالای ۱۰ سال دارد که همه توان خود را برای اتمام این پروژه‌ها به کار می‌گیریم.

"حسینعلی لیاقی" رئیس هیئت تنیس روی میز گلستان شد

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز گلستان با حضور روسای هیئت‌های شهرستان‌های استان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده مربیان و دیگر اعضا برگزار و "حسینعلی لیاقی" صددرصد آرا را به دست آورد و برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان گلستان انتخاب شد.

در این مجمع فاطمه علی‌جان‌پور به عنوان "نایب رئیس"، علی‌اکبر کریم‌آبادی "خزانه‌دار"، محمود خواجه، منصور خواجه و تالیا طبسی "اعضای هیات رئیسه" انتخاب و "محسن محمدزاده" به عنوان بازرس معرفی شدند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha