• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402041912101
  • خبرنگار : 90057

دیدار پوتین و پریگوژین در کاخ کرملین

دیدار پوتین و پریگوژین در کاخ کرملین

سخنگوی کرملین گفت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین با یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر و فرماندهان این گروه دیدار و درباره رویدادهای ۲۴ ژوئن گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: "در واقع، رئیس‌جمهور چنین جلسه‌ای داشت. او ۳۵ نفر را به این جلسه دعوت کرد. همه فرماندهان گروه و مدیریت گروه واگنر، از جمله پریگوژین. این دیدار در ۲۹ ژوئن (۸ تیر) در کرملین برگزار شد و تقریباً سه ساعت به طول انجامید."

سخنگوی کرملین گفت که جزئیات این نشست محرمانه است، اما هر دو فرمانده پوتین و واگنر به ارزیابی وقایع ۲۴ ژوئن پرداختند: "تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که رئیس جمهور ارزیابی از اقدامات شرکت واگنر در خط مقدم در طول عملیات ویژه نظامی و همچنین ارزیابی خود را از رویدادهای ۲۴ ژوئن ارائه کرد. پوتین به توضیحات فرماندهان گوش داد و گزینه‌های شغلی پیشنهاد کرد."

این سخنگو در پایان گفت: فرماندهان واگنر به پوتین گفتند که حامیان سرسخت او هستند و آماده ادامه جنگ برای روسیه هستند.

پریگوژین به دنبال یک درگیری طولانی مدت با مقامات ارشد نظامی روسیه در ۲۴ ژوئن به شورش مسلحانه‌ای دست زد که در آن او نیروهای خود را به روسیه هدایت کرد. پریگوژین، رئیس گروه واگنر، بر اساس معامله‌ای با میانجیگری الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس به بلاروس رفت، پرونده جنایی که علیه پریگوژین به دلیل شورش مسلحانه گشوده شده بود، کنار گذاشته شد و تعهد شد که نیروهای واگنر که در "راهپیمایی عدالت" او شرکت کرده بودند، با توجه به خدمات قبلی خود به روسیه، با هیچ اقدامی روبرو نخواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۴:۴۱

پوتین و مدودوف قربانیان جنگ اوکراین خواهند بود. یا کشته می شوند و یا خودکشی خواهند کرد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۱۷

دران صورت قطعا به نفع ایران و روسیه وجهان نخواهد بود فقط به نفع آمریکا وصهیونیسم

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۳۹

شوخو نکن از کی شنفتی

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۴۱

باشه شما خوبید بعد در مورد جنایات آمریکاییها و صهونیستها نظری ندارید

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۵:۴۲

سیاست مدار قهار قرن،پوتین قهرمان،شرایط را بنفع روسیه عوض کرد،،بازی در زمین غرب ادامه دارد

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۵۱

دنیامیگن یاخدا،حریصان قدرت می گویندیاپوتین

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۵:۴۳

محمد علی از همدان عمو پریگوژین خیلی داداش پوتین را دوست داره به همین خاطر یه واکسن انتی کودتا بهش تزریق کرد . اره بابا اونا با هم خیلی رفیقن !

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۰۰

دروغ منتشر نکن!

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۷:۱۱

اوکراین میدان بازی تسلیحاتی غرب و پوتین است ..

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۱۱

پوتین از افسران کاردان کا گ ب هست و سیاستمدار بزرگی است میداند چطور در مقطعی در راستای منافع کشورش دست به این قبیل کارها بزند و از خود خویشتنداری نشان دهد او برای روسیه همه کار می کند . پوتین کسی است که روسیه را از لب پرتگاه نجات داد

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۳۰

رفیق پوتین نباید به این یارو اعتماد کندزنده بادشرق مرگ برغرب جنایتکار وخودشیفته

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۳۴

روسهای کمونیست حقه باز .......

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۴۹

دروغ‌‌.اینقدردروغ‌گفتین‌که‌دیگرعادت‌کردین‌وراست‌گفتن‌‌بلدنیستین

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۶:۵۷

پوتین سر نوشتی مثل هیتلر خواهد داشت

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۷:۱۳

پول وقدرت زیاد و شاید بد جنگیدن و احتمال کودتا و تحریک بوسیله غربیها به ضرر فرمانده واگنر ها شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۷:۱۵

روسیه انبارهای تسلیحاتی ناتو رو تو اوکراین دود کرد.و انبارهای پاتو خالی شد.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۷:۴۴

پوتین قهرمان قرن می‌ماند سیاست پدر ومادر ندارد با دعای بی عمل نان سفره ملت جمع می‌شود حال هرچی بخوای بفرما ومنتظر حقیقت بمان

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۹:۳۹

پوتین قدرتمند

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۹:۰۰

مدیر بخش ایسنا، خدا بالا سر همه حاضر و ناظر است حالا امروزو جستی بادرود بافی اون ورو میخوای چکار کنی. وجدان رسانه را همیشه داشته باش نه چیز دیگر.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۹:۱۲

تله ای بود برای زلنسکی و نیروهایش که نگرفت

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۱۹ ۱۹:۲۶

امریکای جنایتکار فقط دردنیا جنگ وخونریزی درست کرده با اروپای استعمارگر خدایا ریشه این غارتگران وچپاولگران رو بسوزان که دنیا رو به بدبختی سوق می دهند انشالله روسیه همان جورکه هیتلر فاشیست وناپلیون ومغولان وعثمانیان رو سر جاشون نشوند این بارهم امریکای جانی واروپای فاشیست رو هم خدمتش می رسه اون دلقک کوکائینی که مهره ومزدور هست انشالله به درک وجهنم میره

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۰:۳۰

این به اصطلاح شورش واگنر هم. نقشه روباه مکار قرن پوتین. تا هم باید نام کردن غرب حس ناسیونالیستی در مردم روسیه ایجاد کنه. وهم نیروهای وحشی واگنر را به مرزهای کشورهایی اروپایی از طریق بلاروس نزدیک کنه ،وهر آن منتظر حمله.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۱:۴۴

قسم میخورم اینایی که دارن تو نظرها قربون صدقه پوتین میرن و فکر میکنن پوتین داره بهشون لطف میکنه که تو اوکراین آدم میکشه تا حالا دو صفحه علوم سیاسی مطالعه نکردن، لازمه بدونید سران کشورمون هم مثل شماها شیفته پوتین نیستند و از روی شرایط فعلی حمایتش میکنن

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۰۴:۰۵

با سلام. به کوری چشم وطن فروشان خائن جمهوری اسلامی در کنار کشورهای بزرگ و ابر قدرت مثل روسیه و چین ، به زودی ایران هم جزو کشورهای ابر قدرت خواهد شد و با تشکیل اتحاد این قدرت ها به زودی شاهد نابودی آمریکا و مزدورانش خواهیم بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۰ ۱۱:۱۵

انشاالله خداوند زنگ پایان این دنیا را می زند و جهان آخرت شروع می شود ..هم پوتین پرستان و هم آمریکا پرستان از این پرستش نجات پیدا می کنند .بعد می بینند که همه اینها الکیبود وبیخود خودمان را جز دادیم