• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402041912249
  • خبرنگار : 50471

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در نهاوند

برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در نهاوند

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب توسط پایگاه‌ها، حوزه‌های محلات و اقشار بسیج شهرستان نهاوند خبر داد.

سرهنگ علی مختاری ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: حادثه مسجد گوهرشاد در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۵ در اعتراض به قانون کشف حجاب رخ داد و طرح کشف حجاب و حضرت آیت‌الله سیدحسین قمی از علل اصلی تحصن مردم در این مسجد بود که با سخنرانی شیخ محمدتقی بهلول آغاز و به درگیری عمال رضاخان با مردم و به خاک و خون کشیدن آنها منجر شد. 

وی ادامه داد: عبرت‌ها و آموزه‌های برگرفته از این واقعه متضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و همه شهدای مسیر عفاف، پاکدامنی و حیا است، از این رو این ایام به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مختاری افزود: این هفته فرصت مناسبی است که می‌توان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مورد استفاده قرار بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد: به مناسب این هفته بیش از ۷۰ عنوان برنامه تدارک و انجام خواهد شد که شامل فضاسازی، برگزاری نشست‌ها و حلقات صالحین با محوریت عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه، مسابقات مختلف و تجلیل از بانوان محجبه و فعال در حوزه عفاف و حجاب است.

وی دیدار با مادران شهدا، فعالیت تیم‌های امر به معروف، برگزاری یادواره‌های شهدای خانگی، تجلیل از کسبه عفیف و باحیا، دیوار نویسی، توزیع بسته‌های فرهنگی، پیاده‌روی و تجمع‌های بانوان محجبه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد که در شهرستان برگزار خواهد شد.

مختاری یادآور شد: ویژه برنامه‌های ۲۱ تیر نیز با برپایی غرفه‌های مربوطه، اعزام‌ مبلغان، عرضه محصولات حجاب با تخفیفات مربوطه، تقدیر از کارمندان محجبه در سطح اقشار بسیج، ویزیت رایگان، جهاد تبیین با محوریت حجاب و تولید محتوا و انتشار در سطح فضای مجازی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha