• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041912344
  • خبرنگار : 50039

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه تنیس روی میز

لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه تنیس روی میز

ایسنا/گلستان رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه این ورزش المپیکی در کنار بهره‌مندی از اعتبارات دولتی تأکید کرد.

مهردادعلی قارداشی عصر امروز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ پس از شرکت در مجمع انتخابات هیئت پینگ‌پنگ استان گلستان که در سالن اجلاس معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش‌های اعضای فدراسیون و هیئت‌های استان‌ها شاهد اتفاقات خوبی در این رشته ورزشی المپیکی هستیم.

وی به اشاره به اینکه آغاز فعالیت فدراسیون تنیس روی میز در کشور به عنوان یک فدراسیون قدیمی به سال ۱۳۲۵ بازمی‌گردد، ادامه داد: امکانات در کنار مدیریت و برنامه‌ریزی لازمه پیشرفت رشته‌های مختلف ورزشی است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران اختصاص یک سالن در شهر گرگان برای ایجاد سالن اختصاصی تنیس روی میز توسط اداره کل ورزش و جوانان را اتفاقی مهم در راستای توسعه این رشته در این استان شمالی دانست و افزود: فدراسیون با پرداخت نصف رقم برای تهیه هر تعداد میز استاندارد مورد نیاز این سالن در کنار اداره کل ورزش و جوانان گلستان خواهد بود.

وی هزینه‌های ارزی و بین‌المللی را بزرگترین هزینه‌ای دانست که به سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها در انجام کارهای بین‌المللی تحمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: با حضور خیرین و دیگر کمک‌ها توانسته‌ایم کارهای خوبی را برای این رشته المپیکی انجام دهیم.

قادراشی از کسب عنوان سوم کشوری فدراسیون تنیس روی میز در اعزام ورزشکار به مسابقات بین‌المللی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اضافه کرد: این فدراسیون موفق شد در سال مذکور ۴۰۰ ورزشکاران خانم و آقا را به مسابقات بین‌المللی خارج از کشور اعزام کند که هزینه بخش اعظمی از این اعزام‌ها توسط خیرین و بخشی هم توسط فدراسیون تأمین شد.

وی با تأکید بر اینکه برای اینکه ادارات کل ورزش و جوانان را تشویق به ایجاد سالن‌های اختصاصی تنیس روس میز در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها کنیم، در پرداخت نصف مبلغ میزهای استاندارد مشارکت می‌کنیم، تصریح کرد: باید رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها در استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه ورزش تنیس روی میز استفاده کنند.

این مقام مسئول به پیشرفت این رشته در استان گلستان پس از جدا شدن از استان مازندران اشاره کرد و گفت: هم اکنون شاهد معرفی قهرمانان بسیاری از این استان در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مجمع حکم ریاست هیئت تنیس روی میز استان گلستان به «حسینعلی لیاقی» اعطا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha