• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402041912365
  • خبرنگار : 50039

مدیر مرکز اسلامی گلستان خبر داد:

روحانی اهل سنت رئیس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس

روحانی اهل سنت رئیس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس

ایسنا/گلستان مدیر مرکز اسلامی گلستان از انتصاب «آخوند عبدالباسط قره باش» به عنوان رئیس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم عصر امروز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری مرکز اسلامی استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در وحدت، همدلی و انسجام زبانزد کشور است و در سایه این اتحاد برادران اهل تسنن مانند اهل تشیع از خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب در همه زمینه‌ها بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه توجه به صلاحیت و توانمندی در واگذاری امور بدون توجه به مذهب و قومیت یکی از ویژگی‌های در اولویت بودن شاخصه برادری و برابری نیروهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این ویژگی در استان گلستان نمود عینی داشته و بارها شاهد حضور و نقش آفرینی برادران اهل سنت در مناصب مدیریتی و اجرایی، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و حتی به عنوان نماینده و سفیر در سایر ممالک بودیم که نباید به راحتی از این نعمات چشم‌پوشی کرد.

مدیر مرکز اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه جهت استفاده و واگذاری امور به نخبگان اهل سنت استان بعد از انتصاب «آخوند عبدالباسط قره باش» به عنوان مدیر شعبه گنبدکاووس، دو پست مهم و کلیدی در مرکز اسلامی گلستان را به علمای ترکمن صحرا واگذار خواهم کرد، خاطرنشان کرد: آخوند قره باش از روحانیون برجسته ترکمن صحرا، مدیر و مدرس حوزه علمیه اهل سنت عرفانی صوفی شیخ داز کلاله است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان به عنوان سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام در سطح ملی و حتی بین‌المللی شناخته شده است، خاطرنشان کرد: مردم این استان بارها ثابت کرده‌اند که دشمن‌شناسان خوبی هستند و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، آیین معارفه رسمی رئیس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در شهرستان گنبدکاووس در آینده‌ای نزدیک و با حضور مسئولان، ائمه جمعه و روحانیون شاخص ترکمن صحرا برگزار می‌شود.

گفتنی است، پیش از این «نعمت الله مهری» سرپرستی شعبه مرکز اسلامی شهرستان گنبدکاووس را بر عهده داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha