• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402042012780
  • خبرنگار : 50176

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

بررسی ۴۵ پرونده متقاضی برندسازی در لرستان

بررسی ۴۵ پرونده متقاضی برندسازی در لرستان
عکس تزیینی

ایسنا/لرستان معاون بهبودات دامی سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: هم‌اکنون ۴۵ پرونده متقاضی برندسازی درحال بررسی هستند که در صورت احراز شرایط لازم برند برای آنان صادر خواهد شد.

صادق اسدالهی امروز بیستم تیرماه در جلسه کارگاه برندسازی عسل و سایر محصولات جانبی زنبورعسل که با حضور مدیران ستادی، شهرستانی و نمایندگان اتحادیه و زنبورداران برگزار شد، اظهار کرد: بنا به سرشماری زنبورستان‌های لرستان در سال گذشته از مجموع ۴۳۵ هزار کندوی زنبور عسل در زنبورستان‌های استان ۳۷۸۹ تن عسل تولید شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۳۷۸۹ تن عسل تولید شده  ۶۰۰ تن آن به صورت بسته‌بندی به بازار عرضه و مابقی آن یعنی بیش از ۳۲۰۰ تن به صورت فله و به اصطلاح دبه‌ای با قیمت پایینی به فروش رسیده است.

معاون بهبودات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: برای سامان‌دهی زنبورستان‌های استان و عرضه این محصول با قیمت مناسب به بازار، برنامه بسته‌بندی، فرآوری و برندسازی آن در دستور کار مدیریت امور طیور و زنبور عسل گرفته شده و در این راستا جلسات متعددی با مدیرعامل اتحادیه زنبورداران استان و ۲۰ نفر از زنبورداران برگزار شده است.

اسدالهی به اهمیت و نقش تحقیق و پژوهش در توسعه تولید و برندسازی عسل اشاره کرد و با بیان اینکه کار پژوهشی و دعوت از اساتید دانشگاه با گرایش بازاریابی و برندسازی می‌تواند در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی داشته باشد، افزود: در این راستا جلسات متعددی با اساتید علمی ومجرب گرفتیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۴ نشان تجاری برندسازی و دو فقره سیب سلامت برای زنبورداران استان صادر شده و هم‌اکنون ۴۵ پرونده متقاضی بدنسازی در حال بررسی هستند که در صورت احراز شرایط لازم برند برای آنان صادر خواهد شد.

معاون بهبودات دامی سازمان جهادکشاورزی لرستان اضافه کرد:  برندسازی در فروش عسل با قیمت مناسب برای زنبورداران موثر خواهد بود و این مهم می‌تواند صنعت را اقتصادی و اشتغال پایداری برای افراد شاغل در استان ایجاد کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha