• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402042012911
  • خبرنگار : 71610

اعتراضات به «اصلاحات قضایی» کابینه نتانیاهو به نیروهای سایبری هم کشیده شد

اعتراضات به «اصلاحات قضایی» کابینه نتانیاهو به نیروهای سایبری هم کشیده شد

به دنبال ادامه تظاهرات علیه طرح جنجالی «اصلاحات قضایی» کابینه رژیم صهیونیستی، منابع خبری از کشیده شدن دامنه این اعتراضات به نیروهای ذخیره بخش حملات سایبری ارتش این رژیم خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، ۳۰۰ افسر و نیروی ذخیره در سرویس حملات سایبری ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کردند که حاضر به ادامه خدمت نیستند.

این ۳۰۰ نظامی بخش سایبری ارتش رژیم صهیونیستی با امضای عریضه‌ای بنیامین نتانیاهو را به تلاش برای نابود کردن رژیم اشغالگر متهم کردند.

در این عریضه آمده است که بند تصویب شده در جلسه دوشنبه شب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) سنگ بنای تبدیل رژیم صهیونیستی به رژیمی فاسد و ضعیف و همچنین بیانگر تصمیم کابینه برای تضعیف حاکمیت قانون و توقف اعتراضات با استفاده از زور است.

نظامیان بخش سایبری رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کردند: قرار دادن قابلیت‌های سایبری حساس، در دست کابینه جنایتکاری که پایه‌های دموکراسی را تضعیف می‌کند، ممنوع است. فعالیت ما نمی‌تواند در چنین شرایطی ادامه یابد. ما توانایی‌های یک رژیم جنایتکار را توسعه نخواهیم داد و به آماده سازی نسل آینده سایبری کمک نخواهیم کرد.

نظامیان بخش سایبری ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن به اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو ملحق شده‌اند که پارلمان رژیم صهیونیستی شب گذشته در اولین شور و قرائت خود، بند کلیدی این لایحه بحث برانگیز را که اختیارات دیوان عالی را محدود می‌کند، تصویب کرد.

به رغم مخالفت‌های شدید با این طرح نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است، هدف آن ایجاد توازن بین قوه‌ها از طریق کاهش اختیارات دیوان عالی به نفع پارلمان است.

اما منتقدان بر این باورند که این اقدام راه را برای سوء استفاده از قدرت باز می‌کند، در حالی که اپوزیسیون این طرح را گامی برای تضعیف استقلال قوه قضاییه می‌داند که در نهایت دیوان عالی رژیم صهیونیستی را تابع خواسته‌های سیاستمداران می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha