• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402042012921

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

ایجاد امکان ثبت‌نام متقاضیان مسکن در نقاطی از فارس

ایجاد امکان ثبت‌نام متقاضیان مسکن در نقاطی از فارس

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: این اداره کل می‌تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن کمتر از میزان زمین قابل واگذاری است نسبت به نام‌نویسی و ثبت‌نام متقاضیان جدید اقدم کند. 

دکتر محمودرضا طالبان سه‌شنبه ۲۰ تیرماه به خبرنگاران گفت: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری زمین به شکل انفرادی و گروهی به حداقل ۴۰۰ هزار متقاضی واجد شرایط طرح‌های نهضت ملی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تا پایان امسال در کشور، سهم اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود ۳۱ هزار واحد است.

او ادامه داد: این سهمیه به صورت حداقلی است و اداره کل راه و شهر سازی فارس مجاز است علاوه بر سهمیه اعلامی به ویژه برای واگذاری به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین بیشتری به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بر این اساس این اداره کل می‌تواند در شهرهایی که متقاضی تایید شده از میزان زمین قابل واگذاری کمتر است اقدام به نام نویسی از متقاضیان جدید کند.

طالبان ادامه داد: با توجه به کمبود زمین در برخی از شهرهای بزرگ از جمله کلانشهر شیراز، متقاضیانی که در این شهرها ثبت نام کرده و تایید شده‌اند، می‌توانند شهرهای کوچکتر را برای ثبت نام انتخاب کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: قطعا این اقدام به ایجاد زمینه مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک کمک خواهد کرد و به متقاضیان واحدهای مسکونی حیات دار و ویلایی یک یا دو طبقه واگذار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha