• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402042214027
  • خبرنگار : 50553

درخشش ایسنا در نهمین جشنواره رسانه‌های قزوین

درخشش ایسنا در نهمین جشنواره رسانه‌های قزوین

ایسنا/قزوین در نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین، ایسنا در بخش‌های مختلف حائز رتبه شد؛ آرزو یارکه سلخوری در بخش مصاحبه به رتبه دوم، معصومه امینی و فریبا رحیمی در بخش مصاحبه به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند و اعظم داداشی و حسین قلی‌خانی در بخش عکس به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در آئین پایانی نهمین جشنواره‌ رسانه‌های استان قزوین که چهارشنه ۲۱ تیر برگزار شد، اظهار کرد: سه روز مانده به اختتامیه این جشنواره سه مسئله «آموزش»، «ارتقاء» و «حل مسئله» مورد بحث قرار گرفت. در میز حل مسئله‌ای که با حضور مدیران روابط عمومی‌ و نمایندگان اصحاب رسانه‌ برپا شد ۵۰ موضوع در مسائل مرتبط با حوزه‌ روابط عمومی و رسانه احصا و برای آن‌ها راهکار ارائه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بیان کرد: در نهمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین، ۶۰۳ اثر به دبیرخانه رسید. در این دوره بخش فضای مجازی به جشنواره اضافه شد و ۱۸ اثر نیز از این بخش دریافت شد؛ همچنین بیشترین مشارکت در نهمین جشنواره رسانه‌های استان مربوط به قسمت گزارش و تحلیل با ۱۵۰ اثر بود.

در ادامه این مراسم، از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

در بخش تیتر محمد بهرامی و محمدضا مقدم از روزنامه ولایت به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و امیرعلی رضایی از نسیم قزوین رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش گزارش و تحلیل حیدر ولی‌زاده از پیام شهر، آرزو یارکه سلخوری از روزنامه ولایت و حبیب هوشیار از امید البرز رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در بخش مصاحبه رومینا اسماعیلی‌پور از ولایت قزوین رتبه اول و آرزو یارکه سلخوری از ایسنا رتبه دوم و معصومه امینی و فریبا رحیمی نیز از ایسنا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش سرمقاله و یاداشت، سید عبدالله قریشی از امید البرز رتبه اول، ولی‌الله حسین‌زاده از ولایت رتبه دوم و سیده فاطمه قریشی از امید البرز و وحید حاج‌سعیدی از ولایت به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته عکس و گزارش تصویری امین رحمانی از صدا و سیما، علیرضا نصری از ایلنا و محمدجواد امینی از مهر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در این بخش اعظم داداشی و حسین‌ قلی‌خانی از ایسنا شایسته تقدیر شدند.

در بخش ویدئو و کلیپ، علی خدابنده، ابوالفضل سلیمی و امیرحسین نصرت‌پور موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش ویژه فعالان فضای مجازی نیز با نظر داوران پارسا عابدیها و مرتضی رحمانی به صورت مشترک به رتبه دوم دست یافتند و عرفان زارع‌پور سوم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha