• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402042214031
  • منبع : نمایندگی همدان

تاج: آکادمی شهرداری همدان جزو آکادمی‌های "برتر کشور" است

تاج: آکادمی شهرداری همدان جزو آکادمی‌های "برتر کشور" است

ایسنا/همدان رئیس فدراسیون فوتبال کشور با مشاهده ظرفیت‌های فوتبال استان همدان و طی بازدید از آکادمی فوتبال باشگاه شهرداری همدان گفت: آکادمی تیم فوتبال شهرداری همدان از آکادمی‌های برتر ایران است و نقش مهمی در کشف استعدادهای بومی دارد.

مهدی تاج پس از بازدید از ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج و بررسی ظرفیت‌های فوتبال همدان، عصر چهارشنبه ۲۱ تیرماه در بازدید از آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان، اظهار کرد: تماشای بازی استعدادها و کودکان و نوجوانان ما بسیار لذت‌بخش است و از دیدن این فضایی که در همدان ایجاد شده بسیار خوشحال شدم.

وی افزود: آکادمی شهرداری سالیان سال است که از منظم‌ترین آکادمی‌های فوتبال ایران است و توانسته بازیکنان ویژه‌ای به فوتبال ایران و همدان معرفی کند و نقش اساسی در کشف استعدادها دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه تیم شهرداری طی سالیان اخیر با سرمایه‌گذاری بر روی بازیکنان بومی و تشکیل یک آکادمی برتر توانسته با هزینه‌ای کم‌تر به موفقیت‌هایی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان سرمایه تیم‌های بزرگسالان بوده و نخبگان فوتبال از طریق همین آکادمی‌ها کشف می‌شوند و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته این آکادمی در رده "برتر کشور" قرار گرفته و جای پیشرفت بیش‌تر نیز دارد.

تاج با تأکید بر اینکه فوتبال همدان باید به سمت باشگاه‌داری حرفه‌ای برود، مطرح کرد: با وجود داشتن چنین زیرساخت‌ها و آکادمی‌هایی جایگاه واقعی فوتبال همدان این نیست و باید با توجه فراوان به آکادمی‌ها و استعدادهای بومی و هم‌چنین جذب اسپانسر، همدان یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و مستحق این موضوع است.

در ادامه، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه آکادمی شهرداری جزو چند آکادمی برتر کشور است، خطاب به تاج عنوان کرد: در تمام رده‌های سنی تیم‌داری می‌کنیم و فصل گذشته تیم جوانان ما تا یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز پیش رفت و وضعیت نسبتاً خوبی داریم.

هادی بلوری‌نوین اضافه کرد: ۵ دوره توانستیم در رده آکادمی و مدرسه فوتبال‌های برتر کشور قرار بگیریم و هم‌اکنون ۶۵۰ نفر در مدرسه فوتبال باشگاه براساس نرخ مصوب و قانونی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در ۶ منطقه همدان که غالباً مناطق محروم هستند نیز می‌خواهیم مدارس فوتبال را با مساعدت شهردار احداث کنیم.

بلوری‌نوین اشاره کرد: فقط مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری شهریه و هزینه ثبت نام دارد و دیگر مدارس فوتبال شهرداری در مناطق محروم به صورت رایگان توسط ما برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای رشد فوتبالیست‌های مستعد و ضعیف جامعه از نظر مالی است، تأکید کرد: در منطقه خضر یک مدرسه فوتبال رایگان به همراه امکانات راه‌اندازی شده و در هفته آینده در محدوده فرهنگیان همدان نیز یک مدرسه فوتبال توسط شهرداری برقرار می‌شود.

بلوری‌نوین ادامه داد: ثبت‌نام این مدارس از طریق مساجد محلات صورت می‌گیرد و در نظر داریم در زمین‌های چمن مصنوعی شهرداری مانند زمین‌های دیزج، شهرک مدنی، شهرک ولیعصر، زمین سمت انبار نفت و هم‌چنین محدوده صدف، مدارس فوتبال رایگان را برای قشر فوتبالی و البته ضعیف جامعه از نظر مالی راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در پایان با اشاره به زیرساخت‌های باشگاه شهرداری، اظهار کرد: چمن مصنوعی و تازه باشگاه، سالن بدنسازی، استخر، سالن سرپوشیده و خوابگاه و دیگر امکانات باعث شده وضعیت باشگاه شهرداری در کشور کم‌نظیر باشد و شرایط ما از نظر زیرساختی حرفه‌ای است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha