• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۰۱:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402042214034
  • خبرنگار : 50560

استاندار قزوین:

رسانه باید به معنی واقعی کلمه، پیگیر مطالبات مردم باشد

رسانه باید به معنی واقعی کلمه، پیگیر مطالبات مردم باشد

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: رسانه باید به معنی واقعی کلمه، پیگیر مطالبات مردم باشد. مردم نیز از هر حیثی به بصیرت لازم رسیده‌اند و تمامی مجموعه‌ها را ارزیابی می‌کنند.

محمدمهدی اعلایی در آئین پایانی نهمین جشنواره‌ رسانه‌های استان قزوین که چهارشنه ۲۱ تیر برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه رسانه‌ای استان قزوین، نسبت به انتظارات جامعه تلاش بیشتری دارد و اخلاق مشخصه بارز قاطبه فعالان رسانه‌ای استان قزوین است و اگر شرایط مهیاتر و حمایت‌ها بیشتر شود، شاهد شکوفایی بیشتری رسانه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: حمایت از رسانه به عنوان یکی از ارکان اصلی مطالبات مردم وظیفه تمامی مدیران استان است وبه همین دلیل همیشه در جمع فعالان اقتصادی بر حمایت از رسانه‌ها تأکید کرده‌ام زیرا معتقدم کمک و همراهی بخش خصوصی با مجموعه‌های رسانه‌ای سرمایه‌گذاری و توجه به یک رسالت اجتماعی است.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌ها باید برای اثرگذاری بیشتر و حرفه‌ای شدن بیش از پیش تلاش کنند، گفت: توجه به اخلااق موضوعی است که نیاز جامعه است. خوشبختانه اغلب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین مقید به اخلاق هستند و در نقد، گفتگوهای این قشر این موضوع به وضوح مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌عنوان خدمتگذار مردم بر موضوع اخلاق تأکید ویژه داریم، افزود: رسانه‌ها باید در بسط اخلاق در جامعه نقش‌آفرینی ویژه‌تری داشته باشند و به دور از موضوعات سلیقه‌ای و شخصی آن را در جامعه نهادینه کنند.

اعلایی خاطرنشان کرد: رسانه باید به معنی واقعی کلمه، پیگیر مطالبات مردم باشد. مردم نیز از هر حیثی به بصیرت لازم رسیده‌اند و تمامی مجموعه‌ها را ارزیابی می‌کنند و می‌دانند که کدام رسانه منافع آن‌ها را دنبال می‌کند و می‌تواند موتور محرک تغییرات رو به جلو باشد، در همین راستا به همه کسانی که در فضای رسانه فعالیت می‌کنند اعلام می‌کنیم تا وقتی رفتارشان حرفه‌ای و توأم با اخلاق و در راستای منافع مردم باشد از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: استان قزوین این توانایی را دارد که بیش از پیش به مردم کشور و حتی جهان معرفی شود. مزیت‌های استان تا به امروز به درستی معرفی نشده است، به همین دلیل این موضوع می‌تواند به عنوان یک کار ویژه مشترک بین مجموعه اجرایی و رسانه‌ها قرار گیرد تا این استان به نحو بهتری در سطح کشور معرفی شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان به این باور رسیده‌اند که درخت انقلاب اسلامی تنومند و پرثمرتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: متأسفانه دشمنان  به دنبال توطئه‌های جدید هستند، در همین راستا یکی از مواقع تبلور حضور مردم در حمایت از نظام و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان انتخابات است که همه باید در کنار یکدیگر برای رقابتی شدن، شفافیت فضا و باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات برنامه‌ریزی کنیم و گام اساسی برای توسعه کشور برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha