• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402042214221
  • خبرنگار : 50377

سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری مازندران تاکید کرد

ضرورت بهره‌مندی از سرمایه گذاران در احداث مارینا و سکوهای گردشگری در سواحل مازندران

ضرورت بهره‌مندی از سرمایه گذاران در احداث مارینا و سکوهای گردشگری در سواحل مازندران

ایسنا/مازندران سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری مازندران بر ضرورت بهره مندی از توانمندی‌های سرمایه گذاران برای احداث مارینا و سکوهای گردشگری در سواحل مازندران تاکید کرد.

احمد توکلی امروز ۲۲ تیرماه در جلسه ساماندهی سواحل و توسعه گردشگری استان مازندران که با حضور جواد واحدی معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد با بیان اینکه، استان مازندران برای همه مردم کشور است و مازندران یک پهنه‌ای است که خداوند مواهب طبیعی قابل توجهی را به این استان داده است، اظهار کرد: پتانسیل هایی که مازندران دارد منجر به مقبولیت این استان شد بطوری که توجه و استقبال ویژه‌ای از مازندران در حوزه های مختلف می شود.

وی با بیان اینکه در سطح کشور مازندران به عنوان یک استان شاخص و ممتاز شناخته می‌شود، افزود:  تا زمانی که شهرداری تهران این موضوع را نپذیرد که مسئولیت اجتماعی خود را در مازندران به خوبی ایفا کند ما نمی‌توانیم به مسافرانی که از استان تهران به مازندران می‌آیند خرده بگیریم.

ضرورت بهره‌مندی از سرمایه گذاران در احداث مارینا و سکوهای گردشگری در سواحل مازندران

توکلی با درخواست از اینکه در پیک سفرها شهرداری تهران می‌بایست به عنوان استان معین بخشی از امکانات و اعتبارات خود را در اختیار استان مازندران قرار دهد، بیان کرد: برازنده مردم استان مازندران نیست که بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب ولی شناگاه‌های سواحل به این صورت باشد وزارت گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی به عنوان متولی حوزه گردشگری می‌بایست نسبت به وضعیت سواحل استان مازندران تصمیمات و توجهات لازم را اتخاذ نماید.

وی حضور مدیران مازندرانی در وزارت گردشگری را برای استان فرصت مناسبی برای تعامل و همکاری این وزارتخانه در ساماندهی اولیه سواحل مازندران دانست و گفت: تقاضای ما از مدیران ارشد وزارت گردشگری به ویژه مقام عالی وزارت این است که امکانات اولیه برای گردشگران در سواحل استان مازندران فراهم شود.

ضرورت بهره‌مندی از سرمایه گذاران در احداث مارینا و سکوهای گردشگری در سواحل مازندران

 سرپرست معاون امور عمرانی استاندار مازندران، با اعلام اینکه انتظار داریم قرارداد احداث شناگاه‌های ساحلی اعم از احداث کانکس و امکانات زیرساختی و تفریحی توسط وزارت گردشگری هرچه زودتر تدوین شود، تصریح کرد: چرا که فرمانداران استان مازندران آمادگی کامل برای احداث این شناگاه‌ها را دارند و همچنین اولویت ما از احداث این شناگاه‌ها برخورداری افراد کم بضاعت و کمتر برخوردار نیز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha