• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402042214359
  • خبرنگار : 50191

استاندار:

سیستان و بلوچستان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده است

سیستان و بلوچستان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت : هم اینک این استان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده و به زودی شاهد تغییراتی گسترده در چهره این منطقه خواهیم بود.

محمد کرمی "استاندار سیستان و بلوچستان" روز پنجشنبه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه مشترک با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص پیشرفت منطقه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دلیل پهناوری و پراکندگی روستایی در استان نظام بودجه‌ریزی باید با دقت بیشتری انجام شود.
وی با تاکید بر به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام افزود: ۲۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید به اتمام برسد.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اینک استان به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده و به زودی شاهد تغییراتی گسترده در چهره این منطقه خواهیم بود.
وی تاکید کرد: ما قطعاً می‌توانیم با روش‌های مختلف آب منطقه سیستان و شهر زاهدان را تامین کنیم بنابراین ما در تامین آب مشکلی نخواهیم داشت.
کرمی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ همت نیاز به بودجه داریم تا پروژه‌های نیمه تمام استان سیستان و بلوچستان به پایان برسد.
وی ادامه داد: در حوزه تجارت، معادن، کشاورزی، شیلات و سرمایه‌گذاری استان اقدامات زیادی صورت گرفته اما باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های فراوان موجود در استان استفاده شود.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرایط مساعدی در استان وجود دارد اما با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید شتاب بیشتری در کاهش محرومیت استان داده شود.

سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با توجه به محدودیت زمان و منابع باید در کار کارشناسی دقت بیشتری صورت گیرد.
وی ادامه داد: این استان دارای شرایطی خاص است و باید به اولویت کشور تبدیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha