• جمعه / ۲۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402042314675
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

زیرساخت‌های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

زیرساخت‌های خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: زیرساخت‌های این استان به دلیل ضعف‌هایی که از گذشته داشته، نیازمند توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی است.

جواد قناعت، امروز جمعه ۲۳ تیرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به نوپا بودن خراسان جنوبی و کمبود زیرساخت‌ها در این استان، گفت: خراسان جنوبی در گذشته که زیرمجموعه خراسان بزرگ بود، متاسفانه کم توجهی هایی به این استان شده که اینها باعث برخی محرومیت ها و عقب ماندگی هایی در حوزه زیرساخت ها شده است و لذا استان در رقابت با سایر استان‌های کشور عقب تر ماند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی معمولاً همواره در زمینه نرخ رشد اقتصادی، شاخص های توسعه ای و کشاورزی و غیره جزو استان‌های کم برخوردار و پایین جدول بوده است، گفت: خراسان جنوبی چون سومین استان پهناور کشور است و از نظر محرومیت و کم برخورداری جزو استان‌های محروم است باید توجه ویژه‌ای به این استان شود.

مقام عالی دولت سیزدهم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مردمانی انقلابی و پای کار آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد که همیشه پای کار انقلاب بودند و هستند، گفت: مردم خراسان جنوبی توقع دارند به این استان توجه ویژه تری بشود.

قناعت گفت: امید است این تفاهم نامه‌ای که امروز امضاء می شود امیدی برای مردم خراسان جنوبی در مسیر رشد و توسعه و رفع نیازهای اساسی در حوزه زیرساخت‌ها شود.

وی با بیان اینکه نوع پیگیری کارهای استاندار در سایر استانهایی که خدمت کردم، از نوع توسعه‌ای بود، اما در خراسان جنوبی نوع کارهایی که در تهران پیگیری می‌کنیم از نوع زیرساختی است.

قناعت همچنین ضمن تبریک روز مباهله، این روز بزرگ را عید فضیلت دانست و گفت: یکی از بهترین کتاب‌ها در حضور معرفی شخصیت حضرت علی(ع) را جرداق مسیحی نوشته است که خود یک ادیب کامل است.

وی یادآور شد: برترین و بالاترین فضیلت حضرت علی(ع) طبق فرموده امام رضا(ع) آیه مباهله است که در این آیه امام علی(ع) را نفس پیامبر(ص) نام بردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha