• شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402042414997
  • خبرنگار : 50175

بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه‌های معلم غرب کشور خواهد شد

بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه‌های معلم غرب کشور خواهد شد

ایسنا/لرستان خانه معلم فعلی بروجرد در شان فرهنگیان شهرستان نیست و پروژه‌ای جدید در حال احداث است که یکی از پروژه‌های کم نظیر خواهد شد.

تکریم شأن و جایگاه فرهنگیان را باید یک مسئله جدی برشمرد و مسئولین و مدیران باید برنامه‌هایی در راستای ارائه خدمات رفاهی به شکل مناسب و بر حسب نیاز فرهنگیان تدوین و عملیاتی کنند.

خانه معلم بروجرد فعلی شهرستان در مجاورت درمانگاه فرهنگیان قرار گرفته که با ساخت خانه معلم جدید این مکان جهت توسعه و خدمات بیشتر به درمانگاه فعلی اضافه خواهد شد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار ایسنا، گفت: ده میلیارد ریال دیگر به پروژه خانه معلم جدید شهرستان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: با پیگیری و مساعدت وزارت آموزش‌وپرورش ده میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل و بهره‌برداری پروژه خانه معلم جدید بروجرد تخصیص یافت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه سال گذشته تالار تکمیل و تجهیز و افتتاح شد، افزود: در حال حاضر ۱۴ سوئیت و سایر بخش‌ها در حال تکمیل است.

گودرزی خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از خانه معلم جدید در کنار دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره)، شهرستان بروجرد صاحب یکی از بهترین خانه‌های معلم در غرب کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضای خانه معلم فعلی نیز به‌منظور توسعه درمانگاه شماره یک تجهیز می‌شود، اضافه کرد: درمانگاه شماره‌ دو فرهنگیان نیز در محل شهرک اندیشه در حال تکمیل است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به تخصیص اعتبار لازم برای آسفالت محوطه ۶ مدرسه در شهرستان، بیان کرد: پیرو پیگیری‌های مستمر و تأمین اعتبار لازم، پروژه آسفالت محوطه ۶ مدرسه در سطح شهرستان بروجرد (مدارس بروجرد و اشترینان) آغاز می‌شود.

گودرزی ادامه داد: این مدارس شامل مدرسه استثنایی نیکان، مدرسه شبانه‌روزی محدث، هنرستان علم و صنعت، هنرستان کاردانش نرگس اشترینان، آموزشگاه کودکان استثنایی اشترینان و آموزشگاه ادب ونایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha