• شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402042415051
  • خبرنگار : 50093

رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران:

تفاهم ایران و مصر تنها در حوزه بخش خصوصی گردشگری است

تفاهم ایران و مصر تنها در حوزه بخش خصوصی گردشگری است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران گفت: بخش خصوصی ایران و مصر برای تفاهم با یکدیگر از سیاسیون زودتر گام برداشته و به تفاهم رسیده‌اند.

حسین نیکونام در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تاثیر برقراری ارتباط گردشگری میان ایران و مصر بر گردشگری سلامت ایران اظهار کرد: فکر نمی‌کنم میان ایران و مصر رابطه‌ای شکل بگیرد. با توجه به اشتیاق مصری‌ها برای شکل‌گیری این ارتباط، اما هنوز از سوی مقامات وزارت خارجه هر دو کشور ارتباطی میان دو کشور صورت نگرفته است.

وی افزود: بخش خصوصی هر دو کشور تمایل زیادی برای این تفاهم دارند، همانطور که ما به عنوان بخش خصوصی با بسیاری از کشورها تمایل داریم ارتباط داشته باشیم، اما متاسفانه در حوزه سیاسی این موضوع هنوز جدی نشده است. بخش خصوصی گردشگری ایران برای تفاهم با گردشگری مصر شاید جلوتر از سیاسیون گام برداشته است.

رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران گفت: از آنجا که خدمات درمانی جذابیت قیمتی و خدمات درمانی ایران مناسب است ممکن است بتوانیم از بازار کشور مصر، گردشگر سلامت جذب کنیم. هر نوع ارتباط‌گیری با هر کشوری به نفع گردشگری و بخش خصوصی ایران خواهد بود.

گفتنی است، احمد عیسی، وزیر گردشگری مصر در اظهاراتی اعلام کرده که این کشور میزبان اولین پرواز مستقیم از تهران خواهد بود که این پرواز از طریق فردوگاه بین‌المللی «شرم الشیخ» انجام خواهد شد؛ زیرا از اوایل سال جاری درخواست‌هایی برای انجام پرواز میان دو کشور مطرح شده بود.

اخیرا نیز فرهاد دوایی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرده بود با توافقی که میان ایران و مصر صورت گرفته از ۴۵ روز تا ۲ ماه آینده میان شهرهای تهران، مشهد و شیراز با شرم‌الشیخ مصر پس از ۴۰ سال تبادل گردشگر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha