• شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402042415163
  • خبرنگار : 71516

حمله ارتش رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور و بمب صوتی به خبرنگاران در جنوب لبنان

حمله ارتش رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور و بمب صوتی به خبرنگاران در جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی امروز(شنبه) با گاز اشک آور به هیئتی از اصحاب رسانه در منطقه مزارع شبعا در جنوب لبنان حمله کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی به هیئتی از اصحاب رسانه که به همراه قاسم هاشم، عضو فراکسیون توسعه و آزادی در پارلمان لبنان به منطقه مزارع شبعا در جنوب لبنان رفته بودند، گار اشک آور شلیک کرد.

نیروهای رژیم صهیونیستی از شهروندان لبنانی خواستند این مکان را ترک کنند. این درحالی است که آن‌ها پشت خط حائل یا خط عقب نشینی در مزارع شبعا در جنوب لبنان بودند.

قاسم هاشم گفت: هیچ خطوط قرمزی در مقابل بخش‌های اشغال شده خاک لبنان وجود ندارد. ما حق داریم وارد هر بخشی از کفرشوبا و مزارع شبعا شویم. اتفاقی که ما در معرض آن قرار گرفتیم یک مساله عادی است چراکه ماهیت متجاوزانه دشمن صهیونیستی را نشان می‌دهد.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور و بمب صوتی به خبرنگاران در جنوب لبنان

به گفته منابع نیروهای رژیم صهیونیستی جمعه نیز بمب صوتی و سه گلوله را در هوا در نزدیکی حسن فقیه، خبرنگار شبکه ان بی ان لبنان شلیک کردند. وی درحال تهیه گزارشی درخصوص جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ در نزدیکی دیوار مرزی بود.

همچنین خبرنگار این شبکه در صفحه توییتر خود تصاویری را از گروهی از جوانان لبنانی منتشر کرد که دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی را در نزدیکی دیوار مرزی برداشتند.

از سوی دیگر ماریون کروبسکی، سفیر سوئیس در لبنان به همراه ارتش لبنان به مزارع شبعا مشرف به منطقه الغجر رفت.

این درحالی است که مناطق مرزی لبنان و اراضی اشغالی همزمان با فرا رسیدن هفدهمین سالروز جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ شاهد تنش‌هایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۵ ۰۸:۵۱

کور اگر نبیند این گناه آفتاب نیست.........ماه هرگز پشت ابر باقی نمی ماند..... خورشید حقیقت هیچ وقت پشت ابرها برای مدت طولانی باقی نخواهد ماند......... این وعدۀ الهی در کتاب الله کریم است که:"فان حزب الله هم الغالبون"......درثانی این رژیم جعلی اشغالگر صهیونیستی است که خاکهای مرزی لبنان را اشغال کرده باید به راحتی و سادگی بپذیرد که دست از اشغال این اراضی برداشته و عقب نشینی کند به همین سادگی و به هیچ درگیری و خون ریزی نیازی نیست.........