• شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042415547
  • خبرنگار : 50039

رئیس مرکز اورژانس گلستان تشریح کرد:

شرایط جذب همیار اورژانس گلستان/ مزایای طرح برای داوطلبان چیست؟

شرایط جذب همیار اورژانس گلستان/ مزایای طرح برای داوطلبان چیست؟

ایسنا/گلستان رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گلستان شرایط جذب «همیار اورژانس» و «اورژانس یار» در استان را تشریح کرد و گفت: این دوره برای داوطلبان رایگان است.

محمدجواد مقسمی شامگاه شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا از انتشار فراخوان جذب داوطلب «همیار اورژانس» از اقشار مختلف جامعه و «اورژانس یار» از میان دانش آموختگان علوم پزشکی توسط مرکز اورژانس ۱۱۵ استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: واحد آموزش این مرکز دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه را ویژه داوطلبین به صورت کاملاً رایگان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه افرادی را که موفق به گذراندن دوره شوند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند، ادامه داد: همکاری در طرح «اورژانس یار» و «همیار اورژانس» کاملاً داوطلبانه بوده و گذراندن دوره و یا همکاری داوطلبانه هیچ گونه تعهد استخدامی برای فرد ایجاد نمی‌کند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گلستان با تأکید بر اینکه علاقمندان می‌توانند از طریق سایت 115.goums.ac.ir برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند، افزود: لینک ثبت نام همیار اورژانس و اورژانس یار به آدرس /https://goums.ac.ir/dform/838/876 از دیگر روش‌های ثبت نام داوطلبان است.

شرایط جذب همیار اورژانس گلستان/ مزایای طرح برای داوطلبان چیست؟

اعزام هوایی بیمار ۶۴ ساله از کلاله به کردکوی

مقسمی در بخش دیگر سخنان خود به دو مأموریت موفق امروز نیروهای اورژانس هوایی و اورژانس ۱۱۵ استان گلستان اشاره کرد و گفت: در مأموریت نخست که طی تماس از بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان کلاله با مرکز برقرار شد، بیماری با ریسک بالا که برای دریافت اقدامات تخصصی نیاز فوری انتقال به مرکز تخصصی را داشت پس از هماهنگی‌های سریع، بالگرد اورژانس هوایی استان جهت جابجایی این بیمار به پرواز درآمد.

وی با اشاره به اینکه بیمار مردی ۶۴ ساله با سابقه هایپرتنشن و سکته‌ حاد قلبی و اینتوبه شده بود، اضافه کرد: این بیمار جهت انجام سیر تخصصی درمان توسط بالگرد و تحت حمایت درمانی کارشناسان فوریت‌های پزشکی «توغدری و حسن قاسمی»، به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کردکوی اعزام شد.

شرایط جذب همیار اورژانس گلستان/ مزایای طرح برای داوطلبان چیست؟

تولد نوزاد دختر با کمک مأموران اورژانس ۱۱۵

این مقام مسئول از زایمان موفق با اقدامات مؤثر اورژانس گلستان خبر داد و تصریح کرد: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان، مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار ۳۲ ساله، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ فاضل آباد به این مأموریت اعزام شد.

وی با تأکید بر اینکه پرسنل فوریت‌های پزشکی «رمضانعلی حاجیلری و ابوالفضل دنکوب» به کمک مادر باردار شتافتند، افزود: در پی احساس مسئولیت مأموران مرکز اورژانس استان، زایمان نوزاد دختر با موفقیت انجام و پس از مراقبت‌های لازم، مادر و نوزاد با علائم حیاتی پایدار، به بیمارستان بقیه الله اعظم شهرستان علی آبادکتول منتقل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha