• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402042515847
  • منبع : نمایندگی سمنان

با اجرای بیش از ۱۳۰۰ فعالیت در استان صورت می گیرد

تب بالای برنامه های اوقات فراغت در تابستان گرم سمنان

تب بالای برنامه های اوقات فراغت در تابستان گرم سمنان
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای بیش از یک هزار و ۳۰۰ فعالیت توسط موسسه ها، انجمن ها، کانون ها و سایر مراکز تحت پوشش این اداره کل در طرح غنی سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان امسال خبر داد.

فرشید فلاح ۲۵ تیرماه با تشریح فعالیت های این اداره کل در تابستان امسال به رونق و گرمای برنامه های اوقات فراغت در تابستان امسال اشاره و اظهار کرد: ۴۵۳ مرکز فرهنگی هنری، موسسه، انجمن، آموزشگاه آزاد هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری برنامه ها و فعالیت های اوقات فراغت در این استان مشارکت و همکاری دارند.

وی، مجموع افراد تحت پوشش این مراکز در طرح اوقات فراغت را بیش از ۳۷ هزار نفر پیش بینی کرد و گفت: ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد با قریب ۵۰۰ فعالیت قریب ۱۵ هزار نفر را تحت پوشش این فعالیت ها قرار داده اند.

فلاح، با اشاره به مشارکت معاونت های فرهنگی رسانه ای و هنری سینمایی این اداره کل در برنامه های اوقات فراغت اظهار کرد: معاونت فرهنگی با همکاری ۳۷ موسسه و آموزشگاه قریب ۳۷۰ نفر و معاونت هنری نیز با ۲۴ برنامه و بیش از ۷۰۰ نفر شرکت کننده در اجرای برنامه های اوقات فراغت همکاری دارند.

وی ادامه داد: آموزشگاه های آزاد هنری در استان سمنان با ۱۲۹ مرکز و ۳۸۷ فعالیت در مجموع بیش از ۱۲ هزار نفر از نوجوانان و جوانان را تحت پوشش فعالیت های آموزشی در تابستان امسال قرار داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به تشریح فعالیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های این استان نیز پرداخت و افزود: شهرستان آرادان با همکاری ۱۲ موسسه و آموزشگاه ۳۶۰ نفر، شهرستان میامی با مشارکت ۱۰ موسسه و آموزشگاه ۳۰۰ نفر ، شهرستان گرمسار با ۴۶ موسسه و آموزشگاه یک هزار و ۳۸۰ نفر، شهرستان شاهرود با ۴۱ موسسه و آموزشگاه یک هزار و ۲۳۰ نفر و شهرستان مهدیشهر با ۱۲ موسسه و آموزشگاه ۳۶۰ نفر افراد تحت پوشش در برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال فعالیت دارند. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha