• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402042516016
  • خبرنگار : 50176

انتخاب رئیس هیات بدمینتون لرستان

انتخاب رئیس هیات بدمینتون لرستان

ایسنا/لرستان رئیس هیات بدمینتون لرستان انتخاب شد.

در مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون لرستان که با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشور و مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون آسیا و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات دانشگاه لرستان برگزار شد، محسن اقبالی به عنوان رییس هیات بدمینتون استان انتخاب شد.

در پایان این رأی گیری محسن اقبالی با کسب ۲۰ رای و کل آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت بدمینتون لرستان انتخاب شد.

سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در این مجمع گفت: بدمینتون در لرستان قابلیت‌های زیادی برای رشد و توسعه در ابعاد همگانی و قهرمانی دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته و حضور بسیاری از دلسوزان ورزش  بدمینتون در لرستان انتظار ما از هیات بدمینتون استان  برای توسعه  بیشتر این رشته بالا است.

این مسئول با اشاره به وجود ۵ ملی پوش  لرستانی در رشته بدمینتون، افزود: ۲ بدمینتون باز دیگر نیز از استان در آستانه پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه هیات بدمینتون در لرستان قابلیت‌های فراوانی خصوصا در بعد همگانی دارد، تصریح کرد: این هیات می‌تواند با هم افزایی بین بخشی دستگاه‌های اجرایی مختلف خصوصا دانشگاه، آموزش و پرورش و شهرداری‌ها تحولات شگرف میدانی و همگانی را در سطح  محلات و شهرها ایجاد کند.

وی بدمینتون را ورزشی مفرح دانست که دسترسی به آن  دور از ذهن نیست و گفت: این رشته حداقل در بعد  همگانی و ابتدایی در بخش آقایان و بانوان می‌تواند دیده شود.

قیاسیان در پایان با بیان اینکه از توسعه بدمینتون در لرستان حمایت می‌کنیم اظهار امیدواری کرد مسئولین هیات بدمینتون و کارشناسان  این رشته ورزشی بتوانند اتفاقات خوبی را در سطح استان برای رشد این ورزش  مفرح رقم بزنند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه نیز زینعلی به عنوان نایب رئیس بانوان، احد کرمی خزنه دار، مصطفی دریکوند، ذبیح میر دریکوند و امیری اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha