• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402042516093
  • خبرنگار : 50037

"شاهنجرین" درگزین شهر شد

"شاهنجرین" درگزین شهر شد

ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس از ارتقاء روستای شاهنجرین درگزین به شهر خبر داد و گفت: پس از چهار سال پیگیری مستمر و با رعایت تمامی قوانین تقسیمات کشوری، وزیر کشور با ارتقاء روستای شاهنجرین مرکز بخش شاهنجرین به شهر موافقت کرد.

حسن لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه راه اندازی و تأسیس شهرداری شهر شاهنجرین شهرستان درگزین باید طی صدور حکم بعدی وزارت کشور انجام شود، افزود: به‌زودی تأسیس و راه اندازی بخشداری بابامظر مرکز دهستان بغراطی از توابع بخش سردرود شهرستان رزن هم که در نوبت هیأت دولت است، اعلام خواهد شد.

لطفی در ادامه با اشاره به پروژه کنارگذر رزن بیان کرد: بحث کنارگذر رزن طبق قول راه و شهرسازی باندی که از پلیس راه رزن به خروجی خمیگان بوده، باند رفت آن به سمت همدان امسال به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه از پل ورقستان تا پلیس راه نیز هر دو به بهره ‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در اکثر حوزه ها شهرستان رزن و درگزین شاخص های خوبی دارند، خاطرنشان کرد: فاز اول بهسازی معابر روستایی در کل کشور در حال اجراست که در این رابطه در حوزه بنیاد مسکن با انجام بهسازی معابر ۱۰ روستای باقیمانده دو شهرستان فاز اول بهسازی به صورت صددرصد اجرا خواهد شد که در این صورت رتبه اول کشور را در این رابطه کسب خواهیم کرد.

لطفی همچنین از دریافت مجوز احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی برای شهرستان رزن و درگزین خبر داد و یادآور شد: احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی به اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان نیاز دارد که اعتبار این پروژه‌ها جذب شده است.

وی با اشاره به درمانگاه ملابداق رزن اضافه کرد: از محل بودجه مناطق محروم اعتبار خوبی به این پروژه تخصیص داده شده که با این اعتبار این طرح در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه درمانگاه چایان و درمانگاه شهر درگزین نیز از محل اعتبارات مناطق محروم در حال اجرا هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha