• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402042516109
  • خبرنگار : 71664

دانش‌آموختگی به معنای پایان راه نیست/ همواره در جهت به‌روز کردن علوم پزشکی تلاش کنیم

دانش‌آموختگی به معنای پایان راه نیست/ همواره در جهت به‌روز کردن علوم پزشکی تلاش کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانش‌آموختگی به معنای پایان راه نیست، گفت: باید همواره در جهت به‌روز کردن علوم پزشکی خود تلاش کنیم تا متناسب با وضعیت بیمار بهترین اقدام را در جهت رفع درد و هدیه لبخند رضایت به بیماران و خانواده‌های آنان انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی کیانی به نمایندگی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان علوم‌پزشکی که در حرم امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: بسیار مفتخریم که در دومین جشن فارغ‌التحصیلی ویژه دانشجویان مقاطع عمومی و تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در جوار حرم مطهری رضوی میزبان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف پزشکی باید به‌دور از دغدغه مسائل مالی در مسیر پیش روی، در بحث مسائل معنوی و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند و همانند پیشکسوتان عرصه پزشکی نامی نیک از خود به یادگار بگذارند.

وی تصریح کرد: این حضور آغازی بر حرکت در مسیر پرافتخار خدمت به مردم در عرصه سلامت بوده و شروع این خدمت از جوار بارگاه منور رضوی توفیق بسیار بزرگی است که نصیب شما شده و خیلی‌ها دوست داشتند امروز در این جمع باشکوه در این مکان مقدس باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه حضور در عرصه سلامت توفیقی بسیار ارزشمند بوده و هست، خاطرنشان کرد: این حضور برای دانشجویان دیروز و دانش‌آموختگان امروز فرصتی ویژه در جهت خدمت شایسته و خالصانه به مردم به عنوان بزرگترین نعمت جامعه بسیار ارزشمند است و شما جا پای کسانی گذاشتید که از خود نام نیک به یادگار گذاشته‌اند و باید به‌دور از دغدغه مسائل مالی، در مسیر پیشروی در بحث مسائل معنوی و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از یکدیگر سبقت بگیرید.

دکتر کیانی افزود: دانش‌آموختگی به معنای پایان راه نیست و باید همواره در جهت به‌روز کردن علوم پزشکی خود تلاش کنیم تا متناسب با وضعیت بیمار بهترین اقدام را در جهت رفع درد و هدیه لبخند رضایت به بیماران و خانواده‌های آنان انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به پزشکان جدید توصیه می‌کنم که در این مکان مقدس و در جوار امام مهربانی‌ها برای همه دعا کنید تا بتوانند خادم واقعی مردم در رشته و تخصص خود باشند، گفت: در جوار امام مهربانی‌ها برای شفای همه بیماران در بستر بیماری در منازل و همچنین بیماران بستری در بیمارستان‌ها دعا کنید تا که ان‌انشاءالله هرچه سریع‌تر لباس عافیت بر تن کنند و به جمع باصفای خانواده‌های خود بازگردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، آیین دانش‌آموختگی ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های علوم پزشکی در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha