• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402042616481
  • خبرنگار : 50046

کشف ۸۹ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری سارق کابل‌های برق در خراسان شمالی

کشف ۸۹ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری سارق کابل‌های برق در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۸۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح ۸۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند، افزود: در همین رابطه ۶ هزار و ۵۰ عدد انواع ناس و تنباکوی قاچاق و یک هزار و ۲۲۰ عدد نیز انواع مواد غذایی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۲ نفر دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پراید وانت که این تعداد کالای قاچاق را حمل می‌کرد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اعتراف به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در جاجرم 

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز از دستگیری سارق سابقه دار با ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ رضا قندی اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل و تجهیزات برق در حوزه استحفاظی شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق تعدادی اموال مسروقه نیز کشف و بلافاصله با هماهنگی های به عمل آمده به مالباختگان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد، گفت: سارق بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۳ راس دام سرقتی در جاجرم 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز در ادامه از دستگیری سارق احشام و کشف ۱۳ راس دام مسروقه خبر داد. 

سرهنگ مهدی خانی بیان کرد: در پی اعلام یک مورد سرقت احشام در یکی از روستاهای اطراف شهرستان جاجرم، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در کمتر از ۲۴ ساعت یک نفر سارق احشام را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند، افزود: در همین رابطه با سرعت عمل ماموران ۱۳ راس دام مسروقه نیز کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha