• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402042616696
  • خبرنگار : 71560

ذوالنور: کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد افکار عمومی را جریحه دار کرد

ذوالنور: کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد افکار عمومی را جریحه دار کرد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد محل ترویج منکرات بود وزیر ارشاد نیز شریک بوده و باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنور در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: تعدادی از نمایندگان پیرامون حل مشکل گندم کاران به وزیر کشوری تذکر دادند. نیاز به یک حرکت جدی در حل مشکل گندمکاران داریم. قیمتی که دولت گندم را از گندمکاران خریداری می‌کند حتی هزینه تمام شده آنان را کفاف نمی‌دهد. مشوق‌هایی نیز پیش بینی شده که آنها نیز پرداخت نشدند اگر مشوق را پرداخت کنند بخشی از ضرر جبران می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر دولت بخواهد همین گندم را از خارج وارد کند هزینه تمام شده آن بیشتر است. برای حفظ امنیت غذایی کشور لازم است به موقع مطالبات گندم کاران پرداخت شود.

وی در ادامه اظهار کرد: جلوگیری از قطع برق چاه‌های کشاورزی نیز از موارد دیگری بوده که برای تامین آب کشاورزی وزارت نیرو باید به آن توجه کند. پیرامون همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در برنامه ششم توسعه مصوب شد تا ظرف ۵ سال با شیب تعریف شده فاصله بین حقوق بازنشستگان با شاغلان به حداکثر ۱۰ درصد برسد، دولت گذشته در این زمینه کوتاهی کرد اما دولت سیزدهم گام‌های خوبی برداشته است. انتظار می‌رود هم قانون قبلی اجرایی شود و هم در برنامه ششم مشکلات بازنشستگان دیده شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: پیرامون کنسرت ابتذالی که در برج میلاد برگزار شد و محل ترویج منکرات بود وزیر ارشاد نیز شریک بوده و باید پاسخگو باشد. اخبار عمومی مردم با این کنسرت جریحه دار شد و باید در صدور مجوزهای چنین کنسرت‌هایی تجدید نظر شود. کسانی که مسئولیت برج میلاد را در اختیار دارند باید توجه کنند تا شریک گناه نباشند و زمینه فساد و گناه را در کشوری که شهداء ایجاد کردند ایجاد نکنند. شهردار تهران نیز باید بر روی کنسرت‌ها و تجمعاتی که در برج میلاد برگزار می‌شود نظارت داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha