• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402042616720
  • خبرنگار : 71480

در جریان بازدید سرلشکر باقری از توانمندی های ارتش در تبریز 

فرمانده نیروی هوایی ارتش: وطن پرستی آذری ها زبانزد است

فرمانده نیروی هوایی ارتش: وطن پرستی آذری ها زبانزد است

رییس ستادکل نیروهای مسلح در جریان سفر امروز خود به تبریز از پایگاه شهید فکوری تبریز و تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش بازدید کرد. 

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه بازدید سرلشکر باقری از نمایشگاه توانمندی های پایگاه شهید فکوری تبریز گفت: با افتخار دو دوره چهارساله در تبریز خدمت کردم و به توانایی‌های دلیرمردان نیروی هوایی ارتش اعتقاد دارم.

وی با تاکید بر پشتکار و اراده کارکنان ارتش در حوزه‌های مختلف، افزود: فرزندان ارتشی در مجموعه سهند پایگاه هوایی توانسته اند قطعات نیروگاهی را با دانش متخصصین نیروی هوایی و خودکفایی در ساخت تجهیرات، آمادگی این نیروی الهی را ارتقا دهند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به اقدامات اورهال در پایگاه شهید فکوری اشاره کرده و گفت: وطن پرستی آذری ها زبانزد است و کارکنان نیروی هوایی ارتش در آذربایجان شرقی، سربازان انقلاب هستند.

ارزیابی میدانی سردار باقری از رزم عملیاتی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش 

سرلشکر باقری در ادامه سفر خود به تبریز با حضور در تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مستقر در تبریز رزم عملیاتی این نیرو را مورد ارزیابی قرار داد.

با توجه به تجربیات جنگ های اخیر و تغییر ماهیت جنگ ها، لزوم پاسخگویی سریع، قاطع و با دقت و بدون خطا به تهدیدات از محورهای رزمایش امروز بود.

در این رزم عملیاتی مولفه یک‌گلوله یک هدف، پاکسازی ساختمان، هلی برن، مشق عملیات سریع، رهایی گروگان، تازش موتوری و جنگ تن به تن مورد ارزیابی سرلشکر باقری قرار گرفت.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در گفتگو با خبرنگاران در ارزیابی رزم عملیاتی تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار هستند اما به این راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی های خود هستیم.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمن، همواره آمادگی خود را بالا می بریم و امیدواریم با ارزیابی های امروز ، به نتایج مطلوبی برسیم.

امیر موسوی بیان داشت: سابقه نیروهای مسلح در طول انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس و دفاع از حرم درخشان است و توان خود را به رخ دشمنان کشیده ایم.

وی با تاکید دلاوری های نیروهای مسلح کشور، کرد: آنچه که در آینده اتفاق می افتد، نیروهای مسلح ما در گذشته به خوبی نشان داده اند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha