• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402042616842
  • خبرنگار : 50553

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

رشد صندوق بیمه روستایی استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر است

رشد صندوق بیمه روستایی استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر است

ایسنا/قزوین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آمار و اطلاعات نشان می‌دهد وضعیت رشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان از میانگین کشوری بالاتر است، انتظار داریم با توجه به میزان فعالیت‌های کشاورزی که در استان قزوین اتفاق می‌افتد این فضا تقویت شود و شاهد رشددر این زمینه باشیم.

عین‌الله کشاورز در ستاد توسعه راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با عنوان قرارگاه کرامت با حضور دستگاه‌های متولی جامعه هدف که امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: بیمه یکی از موضوعات مهم در جامعه است که همواره در رأس ایجاد عدالت و رفاه اجتماعی نقش ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: انتظار داریم دستگاه‌های مرتبط مانند کمیته امداد، بهزیستی، جهاد کشاورزی و مجموعه‌های دیگر کمک کنند که فرهنگ بیمه و توسعه صندوق را شاهد باشیم. آمار و اطلاعات نشان می‌دهد وضعیت رشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان از میانگین کشوری بالاتر است، انتظار داریم با توجه به میزان فعالیت‌های کشاورزی که در استان قزوین اتفاق می‌افتد این فضا تقویت شود و شاهد رشد در این زمینه باشیم.

کشاورز تصریح کرد: ۳ صندوق بیمه در کشور وجود دارد صندوق تأمین اجتماعی، صندوق بازنشستگان کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مردم مبالغی به این صندوق‌ها پرداخت و این صندوق‌ها بر مبنای مدل خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، با بررسی سابقه سازمان تأمین اجتماعی استان می‌بینم این بیمه در حوزه میزان سرمایه‌گذاری وضعیت ناترازی دارد در صورتی که انتظار می‌رفت شاهد وضعیت مناسبی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ادوارهای گذشته این سازمان باید به موضوع سرمایه‌گذاری بهتر توجه بیشتری می‌کردند و از سوی دیگر باید نسبت به این روند مطالبه صورت می‌گرفت، مطالبه ما سرمایه‌گذاری مناسب از سوی این بیمه است که این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کشاورز در پایان گفت: همچین در تلاش هستیم مزیت بیشتر و توسعه هدفمندی را برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha