• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402042616926
  • منبع : نمایندگی سمنان

تعیین تکلیف ۲۷۷ میلیاردی اموال مصادره شده یک سازمان در سمنان

تعیین تکلیف ۲۷۷ میلیاردی اموال مصادره شده یک سازمان در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از تعیین تکلیف قریب به ۲۷۷ میلیارد ریال از اموال مصادره شده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ورود دستگاه قضایی در این استان خبر داد.

محمدجعفر عبدالهی ۲۶ تیرماه اظهار کرد: دادگستری استان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای مبنی بر نظارت مستمر و ساماندهی نحوه نگهداری و تعیین تکلیف قانونی انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبارهای این سازمان به صورت رسمی و غیر رسمی بازدیدهای متعددی را انجام داده و در ادامه نیز روند رفع نواقص و مشکلات را به صورت جدی پیگیری می کند.

وی با اشاره به ادامه نظارت ها در این حوزه گفت: بازدید از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به منظور صیانت از بیت المال و ساماندهی و بهبود وضعیت جمع آوری، نگهداری و فروش قانونی کالاها در دستور کار دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان از نتیجه بخش بودن نظارت های دستگاه قضایی استان سمنان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: پس از تشکیل ۳۶۲ فقره پرونده و برگزاری ۱۱ مورد مزایده، اموال مصادره شده ای به ارزش قریب به ۲۷۷ میلیارد ریال در استان تعیین تکلیف شد.

عبدالهی با اشاره به نوع کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان عنوان کرد: در بازدید از انبارهای سازمان تاکید شد علاوه بر اینکه در نحوه جمع آوری و نگهداری صحیح کالاها دقت لازم معمول شود. همچنین کالاهای سریع الفساد و خاص، ابزار صنعتی در حوزه تولید و اشتغال آفرینی، سریع الاشتعال و منسوجات در اولویت واگذاری قانونی از طریق مزایده باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان به دیگر اقدامات در حوزه ساماندهی انبارهای این سازمان پرداخت و افزود: نصب و راه اندازی دوربین در انبارها، ساماندهی چینش و تفکیک کالاها، پیگیری برای خرید انبار در شهرستان های سمنان و شاهرود و تجهیز انبارها به ادوات نگهداری کالا از جمله اقدامات استان در یک سال اخیر بوده است.

عبدالهی خاطرنشان کرد: وضعیت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان سمنان بهبود یافته ولیکن تا نقطه مطلوب فاصله دارد و دستگاه قضایی استان نظارت و پیگیری مستمر را ادامه می دهد و امید است با اهتمام مسئولین استان و نهادهای متولی مشکلات مرتفع شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha