• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402042616946
  • خبرنگار : 71460

ناامیدی توخل از مهاجم گران‌ قیمت بایرن

ناامیدی توخل از مهاجم گران‌ قیمت بایرن

توماس توخل در اظهارنظری صریح عنوان کرد سادیو مانه در فصل نخست حضورش در مونیخ انتظارات را برآورده نکرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت ۱، سادیو مانه در نخستین فصل حضورش در بایرن‌مونیخ نتوانست انتظارات را برآورده کند. این مهاجم سرشناس که در لیورپول یک فوق ستاره بود، در بایرن عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. او سه ماه را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد و در بقیه فصل هم کمتر در ترکیب اصلی به میدان رفت.

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی مانه از بایرن‌مونیخ و بازگشت او به لیگ جزیره وجود دارد اما او تاکید کرد که می‌خواهد به بایرن برگردد.

توماس توخل در اولین اظهارنظر درباره مهاجم سنگالی تیمش گفت: مانه انتظارات را برآورده نکرد. وضعیت رقابت در تیم بسیار بالاست. در پست او حضور در ترکیب اصلی آسان نیست. خود بازیکن هم این را می‌داند، او نظر من و باشگاه را می‌داند.

سادیو مانه در فصل اول به قدری ضعیف بود که باواریایی ها پس از پرداخت ۳۲ میلیون یورو به لیورپول در تابستان گذشته، به دنبال فروش او با قیمتی حدود ۲۰ میلیون یورو هستند.  

بایرن تمایل به جذب هری کین دارد اگرچه باشگاه انگلیسی مبلغ زیادی را خواستار شده است و در حال حاضر پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی آلمانی‌ها برای کاپیتان خود را رد کردند.

بایرن در نقل و انتقالات

ناامیدی توخل از مهاجم گران‌ قیمت بایرن

رافائل گریرو پرتغالی در انتقالی رایگان با امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۶ به بایرن مونیخ پیوست. این مدافع چپ پرتغالی در ژوئن ۲۰۱۶ از تیم لوریان فرانسه به بوروسیا دورتموند پیوست و در مدت ۷ سال حضور در جمع زنبور ها در ۲۲۴ بازی برای این تیم موفق به ثبت آمار ۴۰ گل و ۵۰ پاس گل شد.

در ادامه بایرن به دنبال دو بازیکن انگلیسی رفته است. در ابتدا  کایل واکر یکی از بازیکنانی است که توماس توخل سخت به جذب او در تابستان سال جاری اصرار دارد. بایرن به این بازیکن ۳۳ ساله انگلیسی پیشنهاد قراردادی دو ساله با امکان تمدید یک قرارداد دیگر داده است که این پیشنهاد با موافقت این بازیکن باتجربه انگلیسی همراه شده است.

هری کین نیز سومین گزینه بایرن مونیخ در نقل و انتقالات بوده است که هنوز انتقال رسمی صورت نگرفته است و دو باشگاه بایرن و تاتنهام در حال مذاکره هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha